to máš pravdu s tím řazením, manuál, se při rozjezdu, na automat nechytá.A jsme zase u toho zpřevodování protože krátký kvalty líp využívaj kroutícího momentu motoru a to je na sprintu rozhodující.blázen píše:ty nejrychlejší auta na světě sou zadobraby, tudíš si pořád stojím za svým,řazení zdržuje
Mimoň 5.5
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Vtom má právě výhodu 4x4. no a ktomu těžkýmu převodu potřebuješ výkon.ideální by byla 1 do 170 jako na mašině :-DMartin_534 píše:problém je to pak přenést na silnici, proto se drag převodovky dělaj jenom 3rychlostní :-)
já osobně jsem pro co nejtěřší převod na diffu, tak aby trojka stačila do 180 :-)
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
nomann píše:to máš pravdu s tím řazením, manuál, se při rozjezdu, na automat nechytá.A jsme zase u toho zpřevodování protože krátký kvalty líp využívaj kroutícího momentu motoru a to je na sprintu rozhodující.blázen píše:ty nejrychlejší auta na světě sou zadobraby, tudíš si pořád stojím za svým,řazení zdržuje
můžeš mi poradit jak s automatem vystřelím rychleji než s manuálem ... nějak mi to nejde do hlavy
jak psáno výše a motor stále v záběru prodleva při řazení žádná kola zbytečně nehrabou a td. :-) Měl jsi někdy automat?Fire píše:nomann píše:to máš pravdu s tím řazením, manuál, se při rozjezdu, na automat nechytá.A jsme zase u toho zpřevodování protože krátký kvalty líp využívaj kroutícího momentu motoru a to je na sprintu rozhodující.blázen píše:ty nejrychlejší auta na světě sou zadobraby, tudíš si pořád stojím za svým,řazení zdržuje
můžeš mi poradit jak s automatem vystřelím rychleji než s manuálem ... nějak mi to nejde do hlavy
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
ti teda nevim ale tchyne ma subaru legacy s 2,5 motorem a automatem a nepozoruju ze by mi to natrela na rozjezd...a to se s tim vubec nemaze :-D :-Dnomann píše:jak psáno výše a motor stále v záběru prodleva při řazení žádná kola zbytečně nehrabou a td. :-) Měl jsi někdy automat?Fire píše:nomann píše: to máš pravdu s tím řazením, manuál, se při rozjezdu, na automat nechytá.A jsme zase u toho zpřevodování protože krátký kvalty líp využívaj kroutícího momentu motoru a to je na sprintu rozhodující.
můžeš mi poradit jak s automatem vystřelím rychleji než s manuálem ... nějak mi to nejde do hlavy
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej 
no koukej ..nomann píše:jak psáno výše a motor stále v záběru prodleva při řazení žádná kola zbytečně nehrabou a td. :-) Měl jsi někdy automat?Fire píše:nomann píše: to máš pravdu s tím řazením, manuál, se při rozjezdu, na automat nechytá.A jsme zase u toho zpřevodování protože krátký kvalty líp využívaj kroutícího momentu motoru a to je na sprintu rozhodující.
můžeš mi poradit jak s automatem vystřelím rychleji než s manuálem ... nějak mi to nejde do hlavy
jina s tím řazením během jízdy máš možná pravdu tak napůl ... sice to rychle přehazuje ale zse to nemůžeš točit víc než ti to dovolí .. v mém případě řadí automat max v 7000 tis. ot pokud teda nejedu na stupen 1 nebo 2 ale přerazení na D je stejnak pomalé a nevyplatí se to .. to jsou mé zkušenosti
mimochodem co a jak moc oddělává sešlaplej plyn a brzda u automatu ? ...
já teda měl tři auta v automatu dvě od pana Adama a jedno z Mnichova. To jedno od adama byl starej model převodovky prostě hydromat ty další už řízený. A s tím automatem prostě srart nejlepší potom samozřejmě se už na manuál nechytáš. a rozjezd na sprint musíš držet plyn a ,drzdu samo taky, a teprve až na start tam vrazit D, je zbytečný jí držet. pak ale jde převodovka docela rychle .......to sou zase moje zkušenosti. Jo a co jsem koukal na tabulky ze sprintů nejsi na tom zase tak špatně,a jestli jsem viděl dobře tak ze zůčastněných 200sx nejlepší časy. :-)
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
takovýty přepouštěcí ventily protože to řadí tlakem oleje, aspon si myslim nikdy jsem jí neopravoval ale jednou jsem tu opravu platil a takhle mi to řikal mistr opravář Byl to ranec jako svině :-Dmimochodem co a jak moc oddělává sešlaplej plyn a brzda u automatu ? ...
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
