Alternativni zapojeni FPR

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
Zamčeno
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Alternativni zapojeni FPR

Příspěvek od 935Baby »

Nejak tomu porad nerozumim.

Prevzato z http://doublejay.wz.cz

PS: doufam ze ti nevadi kdyz jsem to sem napsal :)
Ř?­zen?­ FPR

Velmi podnětnou ??pravou se jev?­ alternativn?­ zapojen?­ tlakov??ho regul??toru paliva (FPR). Ten udr??uje tlak na 250,1 kPa (2,501 bar, 2,55 kg/cm3, 36,3 psi). Proto??e mno??stv?­ vstřikovan??ho paliva je z??visl?? na době trv??n?­ vstřikovac?­ho impulsu, je nutn?? tento tlak udr??ovat na předepsan?? hodnotě. Ve standardn?­m zapojen?­ je ř?­d?­c?­ podtlakov?? sign??l veden z bloku s??n?­ (ECCS) do elektromagnetick??ho ventilu ř?­zen??ho z ECU a d??le pak do ř?­d?­c?­ho vstupu FPR. Toto zapojen?­ je značně nepru??n??, neboť pro vyloučen?­ různ??ch ru??iv??ch vlivů jsou reakce ECU na rychl?? podněty poměrně pomal?? a nepř?­li?? ochotně kop?­ruj?­ aktu??ln?­ polohu plynov??ho ped??lu. Pot?­??e způsobuje zejm??na elektromagnetick?? ventil pro volnobě??n?? ot??čky (P.R. Control Solenoid Valve), jeho?? pou??it?­ nen?­ nezbytn??. Tento ventil z?­sk??v?? sp?­nac?­ ON/OFF sign??l z ř?­d?­c?­ jednotky. Je-li vypnut?? (OFF), proch??z?­ podtlakov?? sign??l ze vstupn?­ho otvoru ventilu na jeho v??stup a do ovl??dac?­ho vstupu FPR. Kdy?? ř?­d?­c?­ jednotka vy??le sign??l ON, c?­vka st??hne p?­st dolů a podtlakov?? sign??l přeru???­. Proto nahrad?­me ř?­zen?­ FPR z ovl??dac?­ho ventilu př?­m??m ř?­zen?­m ze s??n?­. Pomoc?­ T-rozbočovače propoj?­me jedinou tenkou hadičku vystupuj?­c?­ ze zadn?­ strany s??n?­ a ovl??dac?­ vstup FPR, zat?­mco v??stup ovl??dac?­ho ventilu kvůli vyloučen?­ ??niku ř?­d?­c?­ho podtlakov??ho sign??lu zaslep?­me. Z?­sk??me tak značně pru??něj???­ reakci na polohu plynov??ho ped??lu t??měř s nulov??mi n??klady. ...zpět nahoru

Jestlize to ma ty priznive dopady na odezvu plynu jak pises, tak to musim tak zapojit :D
Takze kdyz to zapojim jak rikas ten ten solenoid tam pak bude k nicemu. Tak proc ho tam teda Japonci davali???? Kdyz zapojim tlak ze sani primo do FPR tam tam pujde porad bez ohledu jestli jedu off boost nebo on boost.

Tak proc tam teda ten solenoid byl? Porad nechapu jeho presnou funkci
elektromagnetick?? ventil pro volnobě??n?? ot??čky (P.R. Control Solenoid Valve), jeho?? pou??it?­ nen?­ nezbytn??. Tento ventil z?­sk??v?? sp?­nac?­ ON/OFF sign??l z ř?­d?­c?­ jednotky. Je-li vypnut?? (OFF), proch??z?­ podtlakov?? sign??l ze vstupn?­ho otvoru ventilu na jeho v??stup a do ovl??dac?­ho vstupu FPR. Kdy?? ř?­d?­c?­ jednotka vy??le sign??l ON, c?­vka st??hne p?­st dolů a podtlakov?? sign??l přeru???­
Takze on boost je solenoid otevreny nebo zavreny? Kazdopadne kdyz ma ON/OFF funkci, tak jak to muze byt zapojene by Doublejay??

Jsem z toho nejaky zmateny :?:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Samozrejme mi nevadi, ze jsi to sem opsal, prvotni pramen vzesel z sxoc.com a na stare forum ho prinesl jako prvni Raddy :lol: Myslim, ze tady to maji Japonci trochu prekombinovane a preregulovane. Jde o to, ze s rostoucim podtlakem na ridicim vstupu palivoveho regulatoru klesa tlak paliva. A to hradlovani je tam podle meho prave proto, aby k tomu nedochazelo, tedy na volnobeh, kdy je podtlak v sani nejvetsi, zpusobi zahradlovani tohoto podtlaku pomoci p.r.solenoidu. Mozna by to alternativni zapojeni mohlo byt problemove pri slabsim FPR, navic v tom bazmeku ridiciho solenoidu je zavedena nejaka dalsi hadicka ze sani a asi se tam neco pomeruje, ale jsou mezi nami jedinci, co to vsechno odpojili, zacpali a bazmek pro odlehceni auta vyhodili :lol:
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

doublejay píše:Samozrejme mi nevadi, ze jsi to sem opsal, prvotni pramen vzesel z sxoc.com a na stare forum ho prinesl jako prvni Raddy :lol: Myslim, ze tady to maji Japonci trochu prekombinovane a preregulovane. Jde o to, ze s rostoucim podtlakem na ridicim vstupu palivoveho regulatoru klesa tlak paliva. A to hradlovani je tam podle meho prave proto, aby k tomu nedochazelo, tedy na volnobeh, kdy je podtlak v sani nejvetsi, zpusobi zahradlovani tohoto podtlaku pomoci p.r.solenoidu. Mozna by to alternativni zapojeni mohlo byt problemove pri slabsim FPR, navic v tom bazmeku ridiciho solenoidu je zavedena nejaka dalsi hadicka ze sani a asi se tam neco pomeruje, ale jsou mezi nami jedinci, co to vsechno odpojili, zacpali a bazmek pro odlehceni auta vyhodili :lol:
Cele to ma velmi jednoduchy dovod: aby bol pri studenom motore vyssi tlak paliva kvoli lepsiemu startovaniu, ECU prepne privod podtlaku do FPR prave cez tento solenoid na atmosfericky-vyssi tlak a tym sa zvysi tlak benzinu. Normalne je na volnobehu prepnuty solenoid na podtalk zo sania, nizsi tlak benzinu
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

tak??e to by mohl b??t ten můj probl??m se starov??n?­m? :)

j?? tam to ti?? selenoid nem??m, proto??e se mi nechtělo zapojovat tu 3 hadičku do s??n?­ :)

btw. stejně mi nepřijde, ??e by to jelo jinak ne?? se seriovym zapojenim :)
Zamčeno