zrychleni..
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
HA HA HA HA HA..raddy píše:Myslis pocitat z coho? Idealne zrychlenie je z 0 na 100km/h 3.0s a idealna maximalka 340km/h , dufam ze ti to je uz jasne :D . Ale nie, nejako som nerozumel otazke....
Dostals me.. Ja bych mozna jeste sel pod ty tri vteriny..
Myslel jsem to takhle:
Jak spocitas zrychleni tvy kaary za idealnich podminek (to znamena: rozjezd akorat, rychly razeni, zadnej protivitr a tak), kdyz znas vykon auta, kroutak, odpor vzduchu, odstupnovani prevodu, atd atd atd..
<!--EDIT|Ondrey|Apr 8 2003, 09:33 PM-->
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
Mysli ze zrychlenie sa da len zmerat, napr. meracom gravitacneho zrychlenia, nie som si isty ci sa da odvodit z parametrov, vezmi si len ze krutak ma svoj priebeh, nielen hodnotu atd...Ak by to aj islo, boli by to zlozite vztahy. Maximalka je jednoduchsia, ta sa da odhadnut uz z prevodu a max. vykonu, presne spocitat ak k tomu pridas koeficient odporu kasne, kolesa, straty v prevodochOndrey píše:HA HA HA HA HA..raddy píše:Myslis pocitat z coho? Idealne zrychlenie je z 0 na 100km/h 3.0s a idealna maximalka 340km/h , dufam ze ti to je uz jasne :D . Ale nie, nejako som nerozumel otazke....
Dostals me.. Ja bych mozna jeste sel pod ty tri vteriny..
Myslel jsem to takhle:
Jak spocitas zrychleni tvy kaary za idealnich podminek (to znamena: rozjezd akorat, rychly razeni, zadnej protivitr a tak), kdyz znas vykon auta, kroutak, odpor vzduchu, odstupnovani prevodu, atd atd atd..