co sa stalo? zaco ti ho vzali?automato píše:aK MI VRáTIA TECHNIčáK TAK IDEM
carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
Re: carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
Re: carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
esdte raz to sem napisem treba sledovat drifting.sk
Re: carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
nazdar, bude nejaky spolocny parking spot pre 200vky? alebo bude kazdy parkovat kde sa zmesti?
Neviem ci to niekto riesi/vybavuje pre 200sx alebo len pre nissany ako celok?
vdaka za odpoved
Neviem ci to niekto riesi/vybavuje pre 200sx alebo len pre nissany ako celok?
vdaka za odpoved
Re: carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
kontaktuj davida vavercaka organizatora caratu a povedz mu ze chces platz pre 200sx nieco vam ta chytia
Re: carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
To Infinity: Techničák vzali za 16´ 215/40, mam v ňom 15´ 195/60. A stále ho neposlali.A inak tie 16´ sú ešte menšie ako tie 15´
To Pablo: Na drifting.sk nikdy nič neni včas, myslím že tam dajú tak dva dni pred pretekom, tj Stredu. Možno skôr ale nemyslím
To ALL: Skúste povedať že idete na drifty trénovať( popr. jazdiť) a bude-te/me na kope.
To Pablo: Na drifting.sk nikdy nič neni včas, myslím že tam dajú tak dva dni pred pretekom, tj Stredu. Možno skôr ale nemyslím
To ALL: Skúste povedať že idete na drifty trénovať( popr. jazdiť) a bude-te/me na kope.
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
automato - s tym ze su veci na driftingu neskoro mas uplnu pravdu, bohuzial je to tak a snazim sa to napravit, ale .....
co sa tyka Caratu: treningy budu v piatok poobede odhadujeme od 15:00 priblizne, moze byt skor, ale aj neskor.
startovne len na treningy je 35,- EUR, v pripade ze pojde clovek aj do sobotnajsieho zavodu tak komplet startovne za oba dni je 70,- + 10,- Eur za startovne cisla na celu sezonu + 10,- EUR za dennu licenciu jazdca (SAMS) ak vsak nema celorocnu.
avsak tu by som rad uviedol, ze ASD si vyhradzuje pravo posudit schopnosti jazdca, ktory pride prvy krat na jednu z nasich akcii a nechat ho jazdit len treningy, pripadne kvalifikaciou, avsak nepustit ho do Battlov, ak by jeho schopnosti mohli ohrozit ostatnych ucastnikov. (tak sa udialo aj na prvych zavodoch v TN v pripade 2 castnikov)
ak mate dalsie otazky pytajte sa...
co sa tyka Caratu: treningy budu v piatok poobede odhadujeme od 15:00 priblizne, moze byt skor, ale aj neskor.
startovne len na treningy je 35,- EUR, v pripade ze pojde clovek aj do sobotnajsieho zavodu tak komplet startovne za oba dni je 70,- + 10,- Eur za startovne cisla na celu sezonu + 10,- EUR za dennu licenciu jazdca (SAMS) ak vsak nema celorocnu.
avsak tu by som rad uviedol, ze ASD si vyhradzuje pravo posudit schopnosti jazdca, ktory pride prvy krat na jednu z nasich akcii a nechat ho jazdit len treningy, pripadne kvalifikaciou, avsak nepustit ho do Battlov, ak by jeho schopnosti mohli ohrozit ostatnych ucastnikov. (tak sa udialo aj na prvych zavodoch v TN v pripade 2 castnikov)
ak mate dalsie otazky pytajte sa...
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
Aká bude trať?
Mohla by býť vyložená s pneumatikami, aspon by som videl kade ide.
Ten trenčín(2011) čo bol som iba hladal cestu kade mám ísť. Nie som zvyknutý jazdiť na kuželky 30x30xskoro100cm.
No ale viem že kôli mne tam tie gumy nikto nedá.
Mohla by býť vyložená s pneumatikami, aspon by som videl kade ide.
Ten trenčín(2011) čo bol som iba hladal cestu kade mám ísť. Nie som zvyknutý jazdiť na kuželky 30x30xskoro100cm.
No ale viem že kôli mne tam tie gumy nikto nedá.
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
Re: carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
rozmyslal som o tom ze by som aspon skusil pocas treningov ale zase nechcem tam skusat ked skoro nic neviem,automato píše: To ALL: Skúste povedať že idete na drifty trénovať( popr. jazdiť) a bude-te/me na kope.
povedat mozem ze idem na drift trenovat...ale tak neviem ci bude auto uplne hotove a ci tam uplny zaciatocnici vobec mozu dojst pojazdit..
skor by som skusil kontaktovat ohladom parkovacich miest pre 200vky.. a Zetka.. Otazka na ludi z fora, bol by zaujem o spolocny parking ? Ak ano, kolko aut /clenov, skusil by som kontaktovat usporiadatelov a zistit nieco otom viac..dajte vediet
Re: carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
prosimta, bolo by mozne parkovat nejak pri sebe aj ked by sme nejazdili treningy..respektive sa rozhodli na mieste ohladom toho ci ideme jazdit treningy? Neviem ako to bude riesene, ak by si vedel povedat viac..dakujemremo píše:automato - s tym ze su veci na driftingu neskoro mas uplnu pravdu, bohuzial je to tak a snazim sa to napravit, ale .....
co sa tyka Caratu: treningy budu v piatok poobede odhadujeme od 15:00 priblizne, moze byt skor, ale aj neskor.
startovne len na treningy je 35,- EUR, v pripade ze pojde clovek aj do sobotnajsieho zavodu tak komplet startovne za oba dni je 70,- + 10,- Eur za startovne cisla na celu sezonu + 10,- EUR za dennu licenciu jazdca (SAMS) ak vsak nema celorocnu.
osobne, len moj nazor, pre niekoho kto by si to rad vyskusal.. je 4 hodiny vela, cena 35e je verim adekvatna, len by som rad vedel ci je vtom aj vstup do arealu s autom, alebo to si kazdy musi hradit osobitne sam?
Tak na pol hodku do hodky by som si vedel predstavit pojazdit z ohladom nato ze neviem ako bude reagovat auto a pod. ale, zase by som nerad obmedzoval tych co idu naozaj na hard core trening.. ak mozes par slov ktomu ..dik
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
no pre jazdca je vstup zadara, ale len pre tych registrovanych do zavodu ako takeho, cize ti asi nepomozem...
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
Maros(infinity) - Si kup listok v predpredaji za 12 evri cez eventim.sk a si ho mozes ist vyzdvizhnut niekde v knihkupectve v BA a neplatis ani postu. Na mieste uvidis ci pojdes alebo nie potrenovat ale sa mi zda blbe ze by tam nemohli byt aj zaciatocnici. Co mame trenovat v premavke? Nezabudni si poriesit prilbu.
A parking by si mohol vypytat na 20 aut podla mna bohate bude stacit.
A parking by si mohol vypytat na 20 aut podla mna bohate bude stacit.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
nikot nikdy nikomu nepovedal, ze nemoze trenovat....
napriklad tu je idelny cas na trening do bezvedomia....:
http://www.drifting.sk/novinky/drift-tr ... o-piestany
napriklad tu je idelny cas na trening do bezvedomia....:
http://www.drifting.sk/novinky/drift-tr ... o-piestany
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
Skvelé, len škoda že sa nedalo o tom vedieť skôr. 30.5 je to ako novinka a do 1.6. do 17.oo sa treba zariadiť!? Príjemnú zábavu prajem. Odtialto niekto pojde?
4.6 na trening?
24.-25.6 na tuning?
4.6 na trening?
24.-25.6 na tuning?
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
Re: carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
K tomu snad nieje co dodat
A teda 24.6.2011 ten trening od cca 15 00 do cca 18 00 za 35€ nebude?
A teda 24.6.2011 ten trening od cca 15 00 do cca 18 00 za 35€ nebude?
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Re: carat tuning party 24. - 25. júna 2011 letisko piestany
Bude, ALE remo Ti(nám) chcel asi naznačiť že keď chceš dačo skúšať a nikdy si to nerobil(drift), tak máš prísť 4.6 a nie na treningy(24.5) pred pretekmi. ALE myslím že bude každý rád keď prídeš aj tam a tam. Zaplatíš vstupné a štartovné.... Máš 7 hodín na rozmyslenie či ideš na 4.6 na tréning.
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o