rb25 head

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: rb25 head

Příspěvek od mara_m » 17.01.2012, 19:50

ono to rb30 nebude mit velkej vykon budu ho asi foukat jen dve truba nejradsi bych s rb26 co jsou na r34 vykon nebude mit velkej ale to rb30 diky obsahu bude mil lepsi kroutak v nizsich otackach a ja potrebuju aby jelo to odspod nebo nejlip v celem rosahu otacek

cim myslis vyztuzit rb30 ?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: rb25 head

Příspěvek od saigone » 17.01.2012, 20:10

Pokud budeš chtít twinturbo, budeš muset řešit ještě svody, protože ty z RB26DETT na RB25DET nesedí, mají jinak orientovaný štefty (za předpokladu že použiješ RB25DET hlavu).
Výztuhy bloku bloku dělaj třeba R.I.P.S nebo SpoolImports a začínaj na 75 tis korunách. Jedná se o výztuhu klikový skříně a výztuhu sedel klikovky.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: rb25 head

Příspěvek od mara_m » 17.01.2012, 20:19

jo to sem koukal o tech vim ale to jim nedam .... nevi nekdo kde brousej zamky na kliku :lol: ovalitu :?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: rb25 head

Příspěvek od mara_m » 25.01.2012, 21:29

dalsi dotaz NEO hlava ma promene casovani obou vacek ?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: rb25 head

Příspěvek od mara_m » 25.01.2012, 21:38

co my prislo ze neo hlava ma vetsi kanaly a lepe tvarovanej spalovaci prostor
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: rb25 head

Příspěvek od mara_m » 25.01.2012, 21:44

dalsi vec vi nekdo jak jinak jsou brousene vacky na pevne zdvihy ? nejlepe obrazek :wink: a kolik gramu vazi hydrostel asi taky nikdo nevi ze :lol:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: rb25 head

Příspěvek od saigone » 25.01.2012, 21:50

Tak to nevim, neměl jsem jí ještě v rukách. Údajně je podobná RB26 hlavě, měla by mít i solid valve lifters. A bude mít taky jinej CAS a elektronickou škrtící klapku. Akorat co jsem někde četl, tak nebude sranda stavět z toho RB30, má to v něčem zádrhel, ale jde to. Asi bych potom koupil celej NEO motor, ne jen hlavu. Výsledek by byl asi fajn.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: rb25 head

Příspěvek od saigone » 25.01.2012, 21:51

vačky na solid liftery mají ''ostřejší'' náběh, když se použijou na hydroštelech tak hydro nestíhá a nepatrně se nedovírají ventily
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: rb25 head

Příspěvek od mara_m » 25.01.2012, 21:54

a opacne to jde normalni vacka na pevnej zdvih ?
Naposledy upravil(a) mara_m dne 25.01.2012, 22:14, celkem upraveno 1 x.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: rb25 head

Příspěvek od Mirek » 25.01.2012, 22:07

RB 25/26 bloky zvladaji tusim pres 1000hp...malo? :))
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: rb25 head

Příspěvek od mara_m » 25.01.2012, 22:11

bylo mi receno ze nemuze tocit vic jak 8 tisic jinak vyztuzit spodek a 8 tisic je malo :lol: a od spool spodek stoji 80 tacu
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: rb25 head

Příspěvek od mara_m » 25.01.2012, 22:29

kcemu je dobra ta elektronicka klapka co to ma ? a jeste ma teda casovane obje vacky ???
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: rb25 head

Příspěvek od Design » 25.01.2012, 22:38

asi pro rychlejši reakci plynu než lanko
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: rb25 head

Příspěvek od mara_m » 25.01.2012, 22:52

ma to obje :lol: tohle bude jen neco pomocneho jako na motorkach (silnice ) kde byli dve skrtici klapky za sebou aby plnili aj v nizkech otackach tak byli priotevrene az ve vysokych se otevreli na plno takze pocitam ze to tu bude stejne
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: rb25 head

Příspěvek od saigone » 25.01.2012, 23:10

Tak co se týká RB26 bloku, tak ten snese určitě víc než 8000 rpm. Teda pokud to není R32 s úzkým límcem olejovým pumpy, ale zase první serie R32 rb26 bloků co byla v prvních R32 GTR by měla být úplně nejmasivnější.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů