Final gear
Final gear
Mám dotaz. Jaký má s14 final gear? Jde mi o to jestli mám hodit obal diffu do s13.
S13 má snad 3.9 ne? Kolik má teda s13?
Čím víc tím líp. Nejlepší by bylo tak 4.3 - 4.5..ale to asi mít nebude
S13 má snad 3.9 ne? Kolik má teda s13?
Čím víc tím líp. Nejlepší by bylo tak 4.3 - 4.5..ale to asi mít nebude
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Final gear
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Final gear
ked mas prevod moc kratky tak styhas hodit 3ku
ale mne zajima opacna cesta kdys mas prebytek vykonu je lepsi mit delsi kvalt
samozrejme zalezi od stylu a trate
ale mne zajima opacna cesta kdys mas prebytek vykonu je lepsi mit delsi kvalt
samozrejme zalezi od stylu a trate
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: Final gear
Díky.
Tak koukám že je v tom jen malej rozdíl a ještě takovej kterej zrovna nepotřebuju Nechám tam s13 case.
Já to chtěl vlastně kvuli tomu že čím větší (např. z 3.9 na 4.2) tak budou vlastně převody kratší a třeba na sosně bych mohl vesele v 6krpm točit trojiku kdežto teď jí tam mám zhruba na 4krpm
Tak koukám že je v tom jen malej rozdíl a ještě takovej kterej zrovna nepotřebuju Nechám tam s13 case.
Já to chtěl vlastně kvuli tomu že čím větší (např. z 3.9 na 4.2) tak budou vlastně převody kratší a třeba na sosně bych mohl vesele v 6krpm točit trojiku kdežto teď jí tam mám zhruba na 4krpm
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: Final gear
Ja mam pocit ze mam ten non-evropsky dif - 4,363, ponevadz na dvojku jedu sotva 100kmh
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Final gear
Já ho s tebou vyměnim
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: Final gear
Bych vymenil mozna jen za VLSD z S14ky v dobrem stavuvrtas píše:Já ho s tebou vyměnim
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Final gear
Že bychom to vyměnili kus za kus? Tvý vlsd noneurope type za moje vlsd z s14?
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Final gear
proc to hledat kdyz se to tady muze psat 1000x dokola ze
forum/viewtopic.php?f=146&t=10264&hilit=staly+prevod
forum/viewtopic.php?f=146&t=10264&hilit=staly+prevod
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Final gear
jo jo ...funkci hledat nikdo nerozumí
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod