Běží na 3

Odpovědět
Uživatelský avatar
wheelchair
user
Příspěvky: 33
Registrován: 06.04.2017, 21:08

Běží na 3

Příspěvek od wheelchair » 17.06.2018, 08:08

čau, máte někdo tip dřív než sundám hlavu? Cačko mi šlo na 3 válce, při jízdě se nejspíš 4. válec chytl. Svíčka ok, kabely s cívkama ok, power tranzistor taky a venku jiskru hází. (svíčka stále mokrá) v sání u ventilů je to poprskaný vodou. Na měrce ani pod víčkem není emulze vidět ale taky jsem s tim najel tak 30km. Emulzi jsem našel v odvětrání víka sací vačky, ale jen trochu. Tlaky ok, na tomhle válci nejvíc. Natlakoval jsem chladící okruh ale z něho zmizel tlak celkem pomalu (přes noc) pak jsem natlačil vzduch do spalováku a dřív než nejaký pohyb ve vodě to uteklo asi kolem kroužků. Ještě někdo nějaký nápad co by to mohlo být jiného než těsněnění-blok-hlava? dík
Přílohy
35517443_1829495007072468_830339584884736000_n.jpg

Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: Běží na 3

Příspěvek od Peťouch » 17.06.2018, 12:02

Čau, pokud je to na prvním válci (nejblíž rozvodům) je tam možnost, kterou ti popsal Myšák na fb. A to, že je na tom válci nejvyšší komprese je právě kvůli vodě. Pokud to je jeden z dalších třech válců, viděl bych to na těsnění pod palicí, nebo spíše hlavu jako takovou.

Uživatelský avatar
wheelchair
user
Příspěvky: 33
Registrován: 06.04.2017, 21:08

Re: Běží na 3

Příspěvek od wheelchair » 17.06.2018, 14:25

jojo na to taky vsázim, jen pořád přemýšlím čím ještě jiným by to mohlo být než jí sundám :)

Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: Běží na 3

Příspěvek od Peťouch » 17.06.2018, 14:43

A který je to válec? Jinak to těsnění to nebude, neb i kdyby bylo ruplé, voda se nemá jak dostat do sání, snad jen, že by nedovíraly ventily, ale pokud je tam (jak jsi psal) nejlepší komprese, tak se opravdu přikláním k prasklé hlavě.

Uživatelský avatar
wheelchair
user
Příspěvky: 33
Registrován: 06.04.2017, 21:08

Re: Běží na 3

Příspěvek od wheelchair » 17.06.2018, 19:31

určitě se tam trošek vody má jak dostat, karbon tam maš ze stejného důvodu taky usazenej tak proč ne "odrazem" voda každopádně ještě očihnu par věcí a pak rozeberu hořejšek. Díky za rady :)

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Běží na 3

Příspěvek od 935Baby » 25.09.2018, 20:24

Ty kompresni tlaky jsi meril na studenem motoru? Pokud na teplem, zemer je znovu na studenem motoru (nechat pres noc vychladnou).
CA18DET je zname tim, ze ma vyrobni chybu sacich ventilu. Ventily udelali ze spatneho materialu a byla na to dokonce svolavaci akce.

Ja uz hlavu takhle generalkoval. Komprese za tepla byly ok. Za studena byly nizke.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů