SR nebo RB???

Uživatelský avatar
Ondrash
user
Příspěvky: 40
Registrován: 12.10.2011, 20:59

SR nebo RB???

Příspěvek od Ondrash » 16.09.2013, 08:36

Ahojte
Mám takovou otázku. CO by jste si dali do s13??? SR20DET nebo RB25DET??? Napište tu nějaké plusy a mínusy. Co by bylo pro s13 lepší když sním chci jezdit Grip občas drift....

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: SR nebo RB???

Příspěvek od Awatar » 16.09.2013, 08:47

SR20DET
+lepší rozložení váhy (pokud nebudeš s RB řezat firewall) - s13 s šestiválcem na čumáku se nechová tak dobře jako se čtyřválcem
+kompatibilita držáků motoru, převodovky a stejný kardan = snadnější swap a jde zapsat do TP

RB25DET
+větší krouťák a lineárnější průběh (ale tady hodně záleží jaký turbo se u jakýho motoru použije a jak se to naladí)
+na sériových střevech vydrží vyšší výkon a má pevnější převodovku (ale ta by šla použít i na SR po úpravách)

Já být tebou bych šel do S15 SR20DET s pětikvaltem.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Ondrash
user
Příspěvky: 40
Registrován: 12.10.2011, 20:59

Re: SR nebo RB???

Příspěvek od Ondrash » 16.09.2013, 09:02

Awatar píše:SR20DET
+lepší rozložení váhy (pokud nebudeš s RB řezat firewall) - s13 s šestiválcem na čumáku se nechová tak dobře jako se čtyřválcem
+kompatibilita držáků motoru, převodovky a stejný kardan = snadnější swap a jde zapsat do TP

RB25DET
+větší krouťák a lineárnější průběh (ale tady hodně záleží jaký turbo se u jakýho motoru použije a jak se to naladí)
+na sériových střevech vydrží vyšší výkon a má pevnější převodovku (ale ta by šla použít i na SR po úpravách)

Já být tebou bych šel do S15 SR20DET s pětikvaltem.

Chtěl jsem vždycky SRko ale poslední dobou mě láká 6ti válec, ale bojím se té váhy na předku. Nemáte někde třeba váhový rozdíl hledal jsem ale nic jsem nenašel....

Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: SR nebo RB???

Příspěvek od OndraS13 » 16.09.2013, 09:41

Nevim o tom moc - jsou tu lidi který jsou kompetentnější k tomu něco napsat ale myslím si že SRko aby fungovalo chce taky dost peněz , připlatíš "pár" tisíc a máš nádhernej motor ( když nebudeš dávat generálkovat RB26DETT ale třeba "jen" RB25DET a narazíš na dobrej kup tak proč ne - jen se musí hledat - Mysak mě o tom říkal na kolik ho to cca vyšlo - čekání a trable tam byli ale výsledek stojí za to )
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: SR nebo RB???

Příspěvek od MYSAK » 16.09.2013, 10:29

Na RB sem si hodne pockal. SRko je v cechcach sehnatelny lip. Na druhou stranu kdybych ho shanel ted vyuzil bych Idahovy nabidky. Ziskal dobry kontakty, pro motor jede primo on, okoukne ho, zmeri komprese.. viz nabidka v bazaru. S rozlozenim vahy to zas tak horky nebude.. Urcite tam je rozdil ale podle mych dosavadnich zkusenosti ne takovej aby me nejak omezoval v jizde, takovej pilot aby me to limitovalo nejsem a bez urazky asi ani nikdo jinej tady. A ten prubeh RBcka je fakt prijemnej :)

Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: SR nebo RB???

Příspěvek od OndraS13 » 16.09.2013, 11:06

A hlavně myslím si že s Mysakem se dohodneš a sveze tě , pak určitě najdeš někoho kdo tě sveze SRkovou S13tkou a rozhodneš se - když jim dáš něco na kafe , benzín a gumy tak ti ukážou co v autech je :-)
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: SR nebo RB???

Příspěvek od mara_m » 16.09.2013, 11:55

6valec VQ30de :mrgreen: ma 125kg a je stejne dlouhe jak ca18 :mrgreen:

otazka zni nebylo by lepsi nez RB pouzi VG ? 6 valec 3 litr delka jak ca18 takze motor na stenem miste nesmrtelnej blok klika atd vse je masivnejsi jak RB VG ma treba na setrvaku 8 sroubu M12 RB jen 6 sroubu M12 osazeni na remenici je o 2mm vetsi atd atd kratsi klika je taky +
TT ma v serii 300ps a 400NM myslim ze pro s13 dostacujici

jen pro zamysleni... pac vsichni rvou do s13 RB ale jeste tu nikdo nema VG zrovna sme si minule s fizze delali srandu ze to tam stejne cpou jen aby rekl mam motor ze skyline :mrgreen: :mrgreen:

jinak bych asi sel cestou SR20det popripade VET
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Mickael
user
Příspěvky: 740
Registrován: 05.09.2006, 13:42
Bydliště: Praha

Re: SR nebo RB???

Příspěvek od Mickael » 16.09.2013, 12:15

Co jsem ja naposledy zjistoval,tak vahovy rozdil SR20DET/RB25DET je 210/320kg (s prevodovkama,a vsim prislusenstvim-alternator,kabelaze,pumpy,sani,spojka atd.,proste ty nejvyssi hodnoty,bez napravnic). CA by melo mit kolem 190.
Ja teda nejsem ani Ari Vatanen,ani Ferdinand Porsche,ale rozdil 100kg na predku v kombinaci s lehkou prdeli mi prijde dost. Kazdej Japoncik kterej s tim jezdi pro rohliky,ti rekne ze S13ka je uz v serii nedotaciva,natoz se 100kg navic na predku.
Ale zas mam do toho hovnu co mluvit,mam tam CAcko,a na 0.7b jezdi slusne.

edit: Ikdyz si myslim ze vhodnejsi je SRko,a budu pocitat ze z obou motoru chci vydolovat 300 koni,tak te vyjde levneji RBcko.
97' ECR33 M-spec 2

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: SR nebo RB???

Příspěvek od mara_m » 16.09.2013, 12:24

Mickael píše:Co jsem ja naposledy zjistoval,tak vahovy rozdil SR20DET/RB25DET je 210/320kg (s prevodovkama,a vsim prislusenstvim-alternator,kabelaze,pumpy,sani,spojka atd.,proste ty nejvyssi hodnoty,bez napravnic). CA by melo mit kolem 190.
Ja teda nejsem ani Ari Vatanen,ani Ferdinand Porsche,ale rozdil 100kg na predku v kombinaci s lehkou prdeli mi prijde dost. Kazdej Japoncik kterej s tim jezdi pro rohliky,ti rekne ze S13ka je uz v serii nedotaciva,natoz se 100kg navic na predku.
Ale zas mam do toho hovnu co mluvit,mam tam CAcko,a na 0.7b jezdi slusne.

problem je v predni naprave s multilinkem to je uplne jine auto viz s13/r32 ty auta nosnikama atd jsou totozne aj predni okno je zamene jedinej rozdil je multilink a tezsi motor u R32 a to auto se chova o fest lepe ..... multilink jde dat do s13 aj bez rezani domku staci udelat redukci a pouzit tlumic jako mam na skaji 8)

ale to sme zas jinde .....
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: SR nebo RB???

Příspěvek od jagy » 16.09.2013, 13:36

OndraS13 píše:Nevim o tom moc - jsou tu lidi který jsou kompetentnější k tomu něco napsat ale myslím si že SRko aby fungovalo chce taky dost peněz.
Muzes to objasnit proc by SR nemelo fungovat?

Mickael: Na 300hp nemusi s SR resit nic navic - t28, ecu, vyfuk, downpipe, fmic.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: SR nebo RB???

Příspěvek od OndraS13 » 16.09.2013, 13:42

psal jsem že o tom moc nevim - ale udělat hezky SRko si myslím vyjde taky na pár tisíc - ano rpodávaj se - teď je na bazosi jedno SRko za 30 což je míň než polovina toho co investoval Mysak ale když si to bude chtít někdo upravit tak si myslim že se dostane na vyšší částku ...
Jak jsem psal - vim o tom kulový - jezdim atmosferou a řešení výkonu nechávám až bude aspoň motor bežet tak jak má ....
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: SR nebo RB???

Příspěvek od kenivruh » 16.09.2013, 15:14

podla mna je presne ako pise mara_m problem v prednej naprave s13ky a nie hmotnosti predku. Z32 ma mrte tazsi predok a urcite sedi lepsie ako S13ka.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mickael
user
Příspěvky: 740
Registrován: 05.09.2006, 13:42
Bydliště: Praha

Re: SR nebo RB???

Příspěvek od Mickael » 16.09.2013, 15:18

kenivruh píše:podla mna je presne ako pise mara_m problem v prednej naprave s13ky a nie hmotnosti predku. Z32 ma mrte tazsi predok a urcite sedi lepsie ako S13ka.
Taky to Marovi verim,ale dalsima 100kg na predku tomu urcite nepomuzes.
97' ECR33 M-spec 2

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: SR nebo RB???

Příspěvek od kenivruh » 16.09.2013, 15:19

Mickael píše:
kenivruh píše:podla mna je presne ako pise mara_m problem v prednej naprave s13ky a nie hmotnosti predku. Z32 ma mrte tazsi predok a urcite sedi lepsie ako S13ka.
Taky to Marovi verim,ale dalsima 100kg na predku tomu urcite nepomuzes.
vacsia hmotnost ~ vacsia zataz na predne kolesa ~ mensia nedotacavost :D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: SR nebo RB???

Příspěvek od MYSAK » 16.09.2013, 15:50

RB + LSD a neznam slovo nedotacivost :D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů