KA24ET

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 17.06.2008, 20:54

upřímně, přestavba na turbo na autě, tě vyjde časově tak dvojnásobně dlouho než přehodit CA za KA, nejlepší by bylo sehnat druhej KA, ten si udělat, a potom to přehodit kus za kus

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Příspěvek od vmille » 17.06.2008, 22:05

presne tak, nedokazu si predstavit jak chces delat tubizaci postupne aby auto dlouho nestalo v garazi, z toho nemuze vzniknout nic kvalitniho

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle » 17.06.2008, 22:29

kentoya> no holt zohnat druhe KAcko je problem a to moje je v tip top stave, takze nevidim dovod investovat do nejakej starej haraburdy... co sa tyka mojich zrucnosti, tak som poskladal desiatky benzinovych motorov, od klasickych 4valov az po vzduchom chladene boxery (porsche) a nevidim v tej stavbe priamo na aute ziaden zasadny problem. vsetko spociva v priprave. Samozrejme ze vacsina "ëxpertov" sa pusta do uprav bez akychkolvek predoslych skusenosti a potom sa prace zastavuju na nezmysloch, ktore "treba doladit"a potom tie kary trcia cele tyzdne az mesiace v garazi a dotycny chodi okolo toho, skusa, skrabe sa za uchom a pyta sa vsetkych naokolo, tapa a nic z toho. Viem do coho idem, moja otazka spocivala skor v tom, ze som si chcel usetrit iste percento casu tym, ze sa pokusam ziskat dostupne informacie aby som nemusel zbytocne spekulovat nad niecim, co davno niekto kvalitne vyriesil

vmille> myslis ze na to aby vzniklo nieco kvalitne musi auto stat dlho v garazi? to tam to turbo akoze zasadis a pockas az vyrastie? nechcem tu spustat flamewar, rad by som to udrzal v rovine cisto technickej diskusie, tak prosim teorije o tom jak to nejde a jak to nemuze byt kvalitni" prosim bokom. Diki za pochop a dufam ze som ta neurazil:)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: KA24ET

Příspěvek od Kentoya » 17.06.2008, 22:51

DOOlittle píše:tak a je to tu... po podrobnej inspekcii vozu, oprave vsetkych opotrebovanych mechanickych sucasti a kontrole stavu motora som sa rozhotol osadit na svoje KAcko turbo. Zatial nic velke, staci mi nieco formatu T2 bez Intercooleru, ale mam so stavbou takychto motorov minimalne skusenosti. Ak by ste niekto nasli nejaky zaujimavy link na takuto nenarocnu stavbu, tak uvitam. Pripadne nejaku radu do zivota:) Prosim vsak komentare typu "kup SRko, a vseobecne blaboly ze treba vstreky, pumpu, cerpadlo, chip" bokom. Zaujimaju ma Konkretne tipy:) Vysledkom tejto upravy by malo byt jemne prifuknutie motoru aspon 0.2 - 0.3 bar... mozno kusok viac, ale skor asi ne. Diki za porozumenie, ale myslim to vazne:)
jelikož jsem si to přečetl od začátku tak jsem reagoval konkrétně
nahoře jsi uvedl viz tučné tak jseem ti proto poradil udělat druhý motor na zemi

ale tvá odpověd na mou odpověd byla asi taková že nejsi zelenáč, tak ti pár rad dám

T2 je totálně nedostačující a bude výfukové plyny brzdit, přestože náběh tam bude vynikající

0,2 až 0,3 baru je hodnota kterou celkem nic nezískáš a budeš mít pocit, že se nic nezměnilo, odzkoušeno na birdu tlakem 0,4 bar a měl jsem pocit že se něco stalo s motorem, ale žádný zázrak

pokud můžu doporučit, kup alespon T25 která zvládne výfukové plyny odebrat
uvažuj nad tlakem 0,4 až 0,5 bar,
uvažuj nad intercoolerem
uvažuj nad naladěním motoru

i přesto všechno, jsem zvědav jak budeš nasasovat svody, turbo a dělat výfuk v motorovém prostoru, odřeš si klouby až na kost a budeš proklínat všechny svaté že jsi motor nevytáhl
takže ještě jedna rada vytáhni alespon motor ven a počítej s tím že alespon 14 dnů nepojedeš a přitom zkontroluj spojku, aby jsi to za chvíli nedělal znovu

co se technických specifikací a rad okolo KA týká, jelikož ten motor pořádně neznám, nemám co bych poradil

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle » 17.06.2008, 23:19

Kentoya> vedel som ze najdeme spolocnu rec:) TYm ze nemam so stavbou takychto motorov skusenosti som mal na mysli, ze som este nikdy neskusal dat turbo na motor ktory bol povodne hladky. Nissan mam 3 mesiace aj s cestou a predtym som nevedel ze taketo auto eistuje, ale z pociatocneho nadsenia sa stava zavislost, ktora sa casom mozno premeni priam na posadnutost ako sa poznam:)

k tym technickym specifikaciam> ta T25ka bude skutocne asi lepsia, pokial umozni precerpat vacsinu vyfukovych plynov, intercooler je v zasade malickost, takze ten tam mozem osadit, a bude to mat aj lepsi image zvonku:) neviem presne co vsak mas na mysli vseobecnym pojmom naladenie motoru? myslis Chip, alebo to riadit pomocou SAFC2ky?

k mechanickemu prevedeniu> zvody na turbo kupim radsej rovno hotove, vedel by som si ich sice na ohybacke poohybat a zvarit, ale ked si zratam cas a pracnost a neisty vysledok (turbo blizko HBV a podobne rizika), tak ich radsej kupim (k tomu vsetkemu rovno aj outlet pipe a downpipe). urite chcem top mount bez nutnosti rusit AC, vytiahnut motor z auta je najmensi problem, k dispozicii je zirafa a stojan, takze o moje klouby sa neboj:) spojku mam seriovu, ale menil som komplet mechano a lamelu s loziskom pred mesiacom, takze nieco by mala vydrzat... ale som rad ze konecne zazneli konkretne rady. ma ucta pane

johny1
user
Příspěvky: 102
Registrován: 08.02.2008, 07:25
Bydliště: vancouver, bc

Příspěvek od johny1 » 17.06.2008, 23:31

Velmi dobre rady, kentoya. Suhlasim ze 0.3bar ani nepocitis, to radsej mozes nechat atmosferu. T25 je v pohode na rychly spool a skoro ziaden lag ale nad 5000 ten motor nebude mat ziaden vykon, to turbo ho bude priliz brzdit. Ja by som tam radsej dal t3t4 50trim. S tim casom tiez suhlasim s kentoyou, ak planujes vyrobit custom zvody, downpipe, coldpipe/hotpipe, atd. Ak si kupis ale kit tak by si to za par dni zvladol rozbehnut. Pozri sa na www.jgsturbo.com, oni robia velmi slusny kit za celkom dobru cenu, a je bolt-on bez ziadnych modifikacii. Ak chces aby ti ten motor vydrzal tak pomer a predzapal bude sakramensky dolezity, ak to ale budes mat dobre nastavene tak ten motor ti bude roky sluzit v 9psi. Trisky s SR, emanage, alebo nieco ako calum alebo bikirom. Safc by som do auta radsej nedal.

Len tak pre zaujimavost, preco si sa rozhodol do auta dat KA?

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle » 17.06.2008, 23:39

johny1> no to KAcko tam dal nejaky sileny Japonec este predtym, nez som to auto kupil;) skus si precitat moj profil:)

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Příspěvek od vmille » 18.06.2008, 21:00

Ne psal jsi ze auto denne pouzivas, myslel jsem ze chces kazde odpoledne nahodit jeden dil a mezi tim jezdit. Ja jen ze sve zkusenosti vim ze pri prestavbe je lepsi auto dstavit a delat na nem vzdy se najde nejaky problem. Ale pokud budes kupovat kitove dily tak to zvladnes rychle. Zazdopadne ta T25 bude ten obsah asi brzdit na vyfuku. Jak pise johny1. Turbizaci KA fandim at se ti dari.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 18.06.2008, 22:53

tím naladěním jsem myslel, zakoupit nějaký stage chip přímo na tento motor s danou modifikací a asi v americe kkde je těchto motorů hodně

to že T25 bude tento motor brzdit je celkem pravděpodobné, protože poměr výfukových plynů na otvor v turbu je velice podobný jako CA18/T2 a podobně vychází KA24/T25, a jelikož je poměr podobný napíšu co to asi bude dělat

když jsem oturbil bluebirda (statická komprese cca1/10) a tlačil cca 0,4 bar T dvojkou, tak díky vysoké statické kompresi to šlo krásně ocpoda (jak píšou octavisti s TDi) a turbo spínalo někde okolo 2400 toček (nespínalo, ale začalo tlačit pozitivní tlak) někde okolo 4000 toček byl vrchol výkonu i kroutáku, ale krouták začal okolo 4500 hodně rychle padat a při 5000 jsi měl pocit že je to lepší atmosféra

ted jsem mu dal T25, tlačím 0,65 bar, bez IC (neměl jsem čas ho tam šoupnout) a dokážu tvrdit že jede líp než stage 1 u dvoukila i přes totálně nevhodnou převodovku a horší váhu

ale protože tobě jde o normální každodenní ježdění a ne o tuningové auto, tak bych klidně T25 použil, protože při předjíždění stejně pojedeš 3500 do 5500 toček a víc ten motor točit nebudeš, protože to na silnicích není potřeba, a když nedej bůh to budeš potřebovat vytočit, tak to půjde ale akorát pomaleji jak s T28 např 60

jinak ideální turbo pro vysoký výkon na motor KA bych viděl T2876 popř T2871

na dravější jízdu T2860

a na jízdu s obrovským nadhledem T25

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle » 19.06.2008, 00:49

kentoya> krasne si to napisal:) skutocne v mojom pripade nejde o hobby auto, ale o voz, na ktorom musim denne jazdit (nehovorim ze nemam nahradne vozidlo, ale je to ta horsia alternativa), hladam sposob, ako ten motor neodfajcit prehnanymi upravami:)

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle » 19.06.2008, 23:43

este sa mi naskyta otazka, ak tam predsa len dam T28 a natlacim tam 0.4 - 0.5 bar, ci to vydrzia seriove vnutornosti a co vsetko je nutne do auta aplikovat a upravit, aby som neskoncil s deravym piestom:)

johny1
user
Příspěvky: 102
Registrován: 08.02.2008, 07:25
Bydliště: vancouver, bc

Příspěvek od johny1 » 20.06.2008, 05:33

DOOlittle píše:este sa mi naskyta otazka, ak tam predsa len dam T28 a natlacim tam 0.4 - 0.5 bar, ci to vydrzia seriove vnutornosti a co vsetko je nutne do auta aplikovat a upravit, aby som neskoncil s deravym piestom:)
Bude ti treba palivovu pumpu, 255lph walbro uplne postaci, sr20 370cc trisky tie pasuju rovno do ka24 fuel rail, nejaky intercooler, seriovy MAF ti na tvoj vykon postaci. Uz po trety krat sa opakujem, fuel management a tuning bude to najdolezitejsie aby ti ten motor vydrzal. Rekord ka24 zo seriovimi vnutornostami je 550whp, mozes si to pozriet na ka-t.org, takze tie motory vykon zvladaju. Ako som uz ale spominal, kruzky na tych motoroch detonaciu nemaju v laske, a hlavne ked preplnujes. Takze si musis byt isty ze tvoj predzapal a afr je dobre nastaveny pred tym ako zacnes preplnovat.
Seriovy KA vo WOT ma predzapal 28*, v 7psi chces mat nejakych 20*. Najlepsie si kupit knock detektor a tunovat s tim.

Ja som pred 3mi rokmi zacal preplnovat ka24de. Mal som t3/t4, sr20 trisky, safc2, walbro, predny intercooler. Predzapal som posunul cez distributor lebo safc ti predzapal neupravi, upravil som afr s safc a auto fungovalo v 9psi uplne v pohode 3 mesiace. Na brzde som spravil 253whp 248wtq. Jazdil som na nom ako blazon a vsetko bolo v pohode. Ked mi vykon nestacil tak som kupil boost controller, a v 12psi mi motor odisiel za 3 dni. 3 piestny mali prasknute kruzky.

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle » 20.06.2008, 06:30

johny1> tomu hovorim slovo do bitky. Zacnem teda zhromazdovat veci, a pre istotu si objednam z ameriky aj sadu novych OE piestov a kruzkov:), to len pre pripad, keby som sa fakt nahodou prepocital, tak nech mi to dlho nestoji... Zacnem asi montazou toho knock sensoru, zozeniem tie vstreky a pumpu. teraz otazka mozno pre niektorych na pobavenie>Tym ze su tie vstreky ale vacsie, ECU dokaze rozpoznat ze musi skratit dobu otvorenia, alebo to treba nejako preprogramovat?

johny1
user
Příspěvky: 102
Registrován: 08.02.2008, 07:25
Bydliště: vancouver, bc

Příspěvek od johny1 » 20.06.2008, 06:50

DOOlittle píše:johny1> tomu hovorim slovo do bitky. Zacnem teda zhromazdovat veci, a pre istotu si objednam z ameriky aj sadu novych OE piestov a kruzkov:), to len pre pripad, keby som sa fakt nahodou prepocital, tak nech mi to dlho nestoji... Zacnem asi montazou toho knock sensoru, zozeniem tie vstreky a pumpu. teraz otazka mozno pre niektorych na pobavenie>Tym ze su tie vstreky ale vacsie, ECU dokaze rozpoznat ze musi skratit dobu otvorenia, alebo to treba nejako preprogramovat?
Ak ides kupovat nove piesty ak sa nahodou nieco stane tak radsej kup kovane, budu stat trosku viac ale nebudes lutovat.

Vstreky montuj az ked budes moct upravit afr. Seriova rj ich nebude zvladat bez upravy afr. Na to ale mozes pouzivat safc2.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 20.06.2008, 12:48

písty koupíš na ebay..tak jako všecko.. na KA24 se v USA prodává snad všecko
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů