Rozdil mezi VLSD S14 a Torsen S15 difem?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Rozdil mezi VLSD S14 a Torsen S15 difem?

Příspěvek od Mirek » 22.06.2006, 17:35

Hlavni rozdily? Ktery je lepsi? Je vyhodne kupovat Torsen nebo jit do lameloveho pokud by to bylo kvuli trakci, ale na "sportovni" auto do bezneho provozu. Predem diky za reakce...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 22.06.2006, 18:11


Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22.06.2006, 18:17

Martin_534 píše:http://auto.howstuffworks.com/differential.htm

určitě stačí torsen 8)
ja taky gugloval...ale anglictina neni moje silna stranka a uz vubec ne technicka :) neco dokazu ale o VLSD a torsen diferacich nic moc nevim, takze kdyby nekdo mohl v kostce k tomu neco napsat kdyz bude mit casek....budu vdecny :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 22.06.2006, 18:35

hledej na drift foru,tam se to jednu dobu řešilo furt

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 22.06.2006, 18:39


Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22.06.2006, 19:29

rozumik píše:tu mas popis torsena http://www.diopan.cz/citroenbx/diferencial.htm
diky :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 22.06.2006, 20:31

Dnes som cely den nad tymto rozmyslal. Ale odpoved na moje otazky som nasiel az v tomto clanku http://www.diopan.cz/citroenbx/diferencial.htm :D

Mirek torsen alebo VLSD ti urcite bude stacit do bezneho provozu, pri priamej akceleracii su oba vhodne, ale na drift jedine ... ved viete aky. :wink:
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 22.06.2006, 20:34

tamo píše:Dnes som cely den nad tymto rozmyslal. Ale odpoved na moje otazky som nasiel az v tomto clanku http://www.diopan.cz/citroenbx/diferencial.htm :D

Mirek torsen alebo VLSD ti urcite bude stacit do bezneho provozu, pri priamej akceleracii su oba vhodne, ale na drift jedine ... ved viete aky. :wink:
proč si myslíš že spojkovej je lepší než torsen?

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 22.06.2006, 20:42

Na toto ti neviem odpovedat. Je to moj nazor ktory som si vytvoril pri citani roznych for. Takze podla mna na drift spojkovy. 8) Ale v tejto oblasti som iba amater :D
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita » 23.06.2006, 09:14

torsen (teda klasicky, ne driftovaci) ma svornost jenom pri zaberu, pri brzdeni se chova jako otevrenej diff...

Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdil mezi VLSD S14 a Torsen S15 difem?

Příspěvek od Brblak » 29.07.2006, 03:21

Mirek píše:Hlavni rozdily? Ktery je lepsi? Je vyhodne kupovat Torsen nebo jit do lameloveho pokud by to bylo kvuli trakci, ale na "sportovni" auto do bezneho provozu. Predem diky za reakce...
Je to v podstate to same
Na bezny provoz je dobry jakykoli lsd i oem 200sx.
Na zavodeni podle meho nazoru vyhrava spojkovy 1.5 ale spis 2 cestny diferencial :D

Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX » 29.07.2006, 08:22

Napište to pro laika dnes mi to nemyslí na drift je nejlepši co a proč kdo bude chtít tak pisnite! :roll: :oops:
Obrázek

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 29.07.2006, 12:41

na drift je nej lamelovej pac ma nejkratsi doby zaberu a nejrychlejsi vazbu na deakceleraci z akcelerace
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 02.08.2006, 00:05

Z mych zkusenosti je vetsina seriovych LSDcek na jednu velkou vec. Jak VLSD, tak torsen... Jestli si chces s autem uzit, tak si kup poradnej lamelovej, je to sice draha sranda, ale vyplati se :wink:

Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX » 02.08.2006, 08:26

A kolik stojí taková sranda?! :wink:
Obrázek

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů