turbo - problém

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
jan20nov
user
Příspěvky: 427
Registrován: 18.05.2009, 16:32
Bydliště: Františkovy Lázně

turbo - problém

Příspěvek od jan20nov » 04.06.2011, 13:33

takže první problém s nissanem, vyzkoušeny dva budíky na tlak turba oba ukazujou podtlak na volnoběch -0.6 a pri boostu max. tlak 0.2 baru vyjmečně to jde na 0.3 baru, auto neškube, drží volnoběch a jede plynule

turbo má minimální vůle, nepouští olej, nehulí má minimální prasklinu kolem westgate a nic nenasvědčuje tomu že by bylo v háji

zkoušel jsem natlakovat soustavu snad všechno jsem zkoušel postříkat mýdlovou vodu a hledal jestli něco netěsní a nic už neobjeveno, tlak úplně nepatrně klesal ale to je myslím tím že motor nebyl v poloze kdy jsou všechny ventili zavřený

při tlakování jsem si všimnul jedný věci a to že jakmile jsem pustil do okruhu vzduch tak i jenom na 0.1-0,2 baru reagoval westgate a zacla se hýbat ta tyčka

a při zkušební jízdě s odpojenou westagate jsem to dokázal natlakovat jenom na 0.5 baru a to až v 5500 rpm.

je možný že by byla třeba v hajzlu ta pružina ve westage ze už neudrží žádnej tlak a i když je odpojená tak se přes ní dostávaj výfukový plyny

EDIT: doplním že turbo je normal t25 a motor v seriovem stavu
Naposledy upravil(a) jan20nov dne 04.06.2011, 14:56, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo - problém

Příspěvek od blázen » 04.06.2011, 14:02

U T28 jsem musel ten actuator hodně podložit aby se mi pohnul tlak přes 0,4bar.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
jan20nov
user
Příspěvky: 427
Registrován: 18.05.2009, 16:32
Bydliště: Františkovy Lázně

Re: turbo - problém

Příspěvek od jan20nov » 04.06.2011, 14:28

mam normal t25, ale zkusit to muzu, ale furt mi je divny proc se hned actuator zacina trochu hybat i pri malym tlaku to asi neni normalni

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: turbo - problém

Příspěvek od Svobda » 04.06.2011, 22:36

JJ ovladani wastegate na nic jineho to nevidim.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
jan20nov
user
Příspěvky: 427
Registrován: 18.05.2009, 16:32
Bydliště: Františkovy Lázně

Re: turbo - problém

Příspěvek od jan20nov » 04.06.2011, 22:50

už to mám, je to asi rozbitý :lol: ať udělám co udělám furt nic, asi to bude vážně turbo, to by tam musela být netěsnost jako kráva, která tam nikde prostě není aby to tlačilo i v 6000rpm 0.2 baru a pri odpojeným actuatoru jenom 0.5 baru teď co jsem večer zkoušel projet tak to už ani nejede, turbo tam začne sičet jak blázen ale žádnej zátah nic, jdu to hodit ze skály nemám na to už nervy :wink:

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: turbo - problém

Příspěvek od Svobda » 04.06.2011, 22:55

Habartov cekam :lol:
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
jan20nov
user
Příspěvky: 427
Registrován: 18.05.2009, 16:32
Bydliště: Františkovy Lázně

Re: turbo - problém

Příspěvek od jan20nov » 04.06.2011, 22:59

Svobda píše:Habartov cekam :lol:
jěště seženem nějakou výbušninu pro lepší efekt :o

Uživatelský avatar
jan20nov
user
Příspěvky: 427
Registrován: 18.05.2009, 16:32
Bydliště: Františkovy Lázně

Re: turbo - problém

Příspěvek od jan20nov » 05.06.2011, 12:18

tak jsem tam před chvílí zkusil dát seriovej intercooler jestli bude nějaká změna oproti tomu velkýmu co tam mám a tlak furt stejnej 0.2 baru takže si užívám skoro atmosferický dvoukilo :lol: :lol:

takže to vypadá že je ta pravá chvíle koupit nový když už tak větší turbo a jít z výkonem nahoru :wink:

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo - problém

Příspěvek od Trinom » 05.06.2011, 12:31

zkusil bych na WG připojit trvalej podtlak - zjistíš tak, jestli nezůstává pootevřenej WG.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo - problém

Příspěvek od Fizzbiker » 05.06.2011, 12:32

sundat actuator a WG zaaretovat nejakou poradnou pruzinou a jet to projet s očima na budíku.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
jan20nov
user
Příspěvky: 427
Registrován: 18.05.2009, 16:32
Bydliště: Františkovy Lázně

Re: turbo - problém

Příspěvek od jan20nov » 05.06.2011, 12:44

Fizzbiker píše:sundat actuator a WG zaaretovat nejakou poradnou pruzinou a jet to projet s očima na budíku.
jo to bych ješte mohl zkusit, i to jak psal trinom

Uživatelský avatar
jan20nov
user
Příspěvky: 427
Registrován: 18.05.2009, 16:32
Bydliště: Františkovy Lázně

Re: turbo - problém

Příspěvek od jan20nov » 05.06.2011, 12:53

jinak turbo vypadá takhle, vůle minimalní a olej nepouští
Přílohy
289.JPG
288.JPG
291.JPG

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo - problém

Příspěvek od Fizzbiker » 05.06.2011, 13:00

jak sem psal kde ti actuator drži WG tam zahakni poradnou ruzinu treba ze sterače nebo neco podobneho pripadne zadratovat a poradne drat utahnout aby byla WG zarucene zavrena, a jet to opatrne projet s ocima na budiku, vsadim knoflik proti gombíku ze mas mrtvy actuator.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo - problém

Příspěvek od MaxX » 05.06.2011, 13:24

nebo tu hadici zlom a stáhni!
Obrázek

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo - problém

Příspěvek od Trinom » 05.06.2011, 14:19

Hadici bych sundal z WG a vrazil do ní šroubek, nebo tak něco, aby tama neunikal tlak. Potom natáhnout hadici od posilovače brzd a nebo použít fizzovo řešení s pružinou.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů