Timing chain

otázky a odpovědi technického rázu
branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Timing chain

Příspěvek od branbito » 15.06.2008, 18:44

Caute potrebujem nejake dolezite info. Uz mam motor skoro cely poskladany ale vyskytol sa taky problem. Nejak mi nesedi retaz tak ako by mala. Proste mechanik to nahodit tak ako mal a furt mu to podla znaciek na retazy nevychadza ako by malo. Nejak si s tym nevie rady tak mi dal za ulohu nech zistim kde moze byt zrada. Ked sa to pretoci sadne to niekedy? Spominal ze niekedy to treba par krat pretocit a ze to sadne ale tocili sme s tym a furt to nevychadzalo nejak.

Inak mam SRko a daval som ine vacky takze tam vidim hl. dovod preco to mozno nevychadza ale vacky su priamo na SRko a neboli ziadne zmienky o inom nastaveni retaze ci ako sa tomu hovori.

Prosim o odpovede len ak mate priame skusenosti. Nestojim o nejake dohady. Dakujem
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 15.06.2008, 19:01

S vačkama nemuže byt problem tam maš ten kolik aby se to nejak neprotočilo a šptne to časovani nemuže byt.Vim že strejček to asi 3x predelaval ale nevim nic bližšiho protože sem utoho nebyl :?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 15.06.2008, 21:58

sundej řetěz otoč kliku o 360st a nasad řetěz a pak zkus zda sedí a napiš výsledek
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

johny1
user
Příspěvky: 102
Registrován: 08.02.2008, 07:25
Bydliště: vancouver, bc

Příspěvek od johny1 » 16.06.2008, 07:09

ak zhodis retaz a zacnes tocit klukovku z vackami na hlave, je dost dobra sanca ze sa piesty stretnu s ventilmi, tak davaj pozor

ako ste to rozoberali? tvoj mechanik mal oznacit kde sedeli sprokets a retaz pred tym ako to zacal rozoberat a potom s klukou ani nepohnut, teraz by sa ti to velmi jednoducho skladalo

ak si fakt nevies stim poradit tak zhod predny kryt a daj retaz tak aby pasovala

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.06.2008, 07:19

johny1 píše:ak zhodis retaz a zacnes tocit klukovku z vackami na hlave
:scratch:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 16.06.2008, 08:57

má prázdné hydra,vyjde mu to otočit.. samozřejmě je třeba postupovat opatrně
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.06.2008, 10:19

Ehm. Ked da retaz dole tak sa asi vacky pri toceni klukou nebudu tocit alebo mi nieco unika?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 16.06.2008, 12:05

hlavně u SR nejde sundat řetěz bez sundání olejovýho čerpadla a to zase nejde sundat bez sundání hlavy a vany :(

já když jsem dělal rozvody, tak nebyl žádnej problém, vše sedlo na rysky jak mělo

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 16.06.2008, 15:18

Při troše šikovnosti jde sundat olejové čerpadlo i bez demontáže hlavy a nastavit rozvody, nemůžeš se splést, řetěz má 3 značky, každou pro jedno kolo rozvodů.Nic složitého, všechno je popsaný v manuálu.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 16.06.2008, 19:04

No som si myslel aj ja ze to nebude ziaden problem ale proste tie znacky co su na retazy z nejakeho dovodu mechanikovi nevychadzaju. Tiez mi neni jasne preco. Jedine co ma tesi ze problem neni v retazi ani vo vackach, proste je tam len nejaky chytak preco to nesedi aj ked to prakticky urco sedi. No snad na tuto zahadu coskoro pridem
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 16.06.2008, 20:56

branbito píše:No som si myslel aj ja ze to nebude ziaden problem ale proste tie znacky co su na retazy z nejakeho dovodu mechanikovi nevychadzaju. Tiez mi neni jasne preco. Jedine co ma tesi ze problem neni v retazi ani vo vackach, proste je tam len nejaky chytak preco to nesedi aj ked to prakticky urco sedi. No snad na tuto zahadu coskoro pridem
už sem ti to psal.. 4dobý motor má 2 cykly, takže pokud před nasazením řemenu/řetězu pootočíš klikou jednou dokola ( o 360st) a pak nasadíš rozvod,rysky se nevrátí na svá místa po kontrolním protočení, takže ten řemen/řetěz sundej a otoč kliku o 360st. pak nasad a zkontroluj

toto je moje teorie příčiny tvé závady
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 16.06.2008, 20:56

branbito píše:No som si myslel aj ja ze to nebude ziaden problem ale proste tie znacky co su na retazy z nejakeho dovodu mechanikovi nevychadzaju. Tiez mi neni jasne preco. Jedine co ma tesi ze problem neni v retazi ani vo vackach, proste je tam len nejaky chytak preco to nesedi aj ked to prakticky urco sedi. No snad na tuto zahadu coskoro pridem
už sem ti to psal.. 4dobý motor má 2 cykly, takže pokud před nasazením řemenu/řetězu pootočíš klikou jednou dokola ( o 360st) a pak nasadíš rozvod,rysky se nevrátí na svá místa po kontrolním protočení, takže ten řemen/řetěz sundej a otoč kliku o 360st. pak nasad a zkontroluj

toto je moje teorie příčiny tvé závady
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 16.06.2008, 21:02

blázen píše:
branbito píše:No som si myslel aj ja ze to nebude ziaden problem ale proste tie znacky co su na retazy z nejakeho dovodu mechanikovi nevychadzaju. Tiez mi neni jasne preco. Jedine co ma tesi ze problem neni v retazi ani vo vackach, proste je tam len nejaky chytak preco to nesedi aj ked to prakticky urco sedi. No snad na tuto zahadu coskoro pridem
už sem ti to psal.. 4dobý motor má 2 cykly, takže pokud před nasazením řemenu/řetězu pootočíš klikou jednou dokola ( o 360st) a pak nasadíš rozvod,rysky se nevrátí na svá místa po kontrolním protočení, takže ten řemen/řetěz sundej a otoč kliku o 360st. pak nasad a zkontroluj

toto je moje teorie příčiny tvé závady
360stupnov je 2x otocit. No predal som tuto informaciu fesakovi co mi sklada motor tak dufam ze ked to spravi tak problem zmizne.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 16.06.2008, 21:09

360 stupnů je jednou dokola ... ked že 90stupnov je pravý úhol a v kruhe su čtyry tieto úhly
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 16.06.2008, 22:05

blázen píše:360 stupnů je jednou dokola ... ked že 90stupnov je pravý úhol a v kruhe su čtyry tieto úhly
Dovol abych se ti vysmál, tvoje teorie s tim motorem nemá nic společnýho :-D......ano pokud máš na vačkách a klice rysky vztažené na pevné body na motoru po otočení o 360 stupňů se vrátí na značky.....pokud ti ale udává rozvod značky na řetězu a kolech musíš motorem otočit vícekrát.......bylo to myslim více než 10x už si to nepamatuju....prostě dokud se netrefí, jestli se tak nestane nikdy, máš to špatně nastavený :)
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů