je Cometic dobra znacka?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 08.01.2007, 10:34

No_name píše:asi podle požadovanýho výkonu (plnícího tlaku) :)
dělaj se 1,2mm , 1,6mm a 2,0mm ,všechny stojej stejně :)
Jakou zvolit tloušťku pro jaký tlak? Např pro 1.1baru na T28?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 08.01.2007, 12:37

zmena kompresie by sa mala robit zmenou piestov. rozdielna hrubka tesnenia by mala sluzit na kompenzaciu zbrusenej hlavy ci bloku.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 08.01.2007, 18:22

jak píše rady, jinak já uvažuji o tom 2mm tlustém proto, že použiji písty z birda a díky nim je statická komprese cca 1/11, a pomocí tlustějšího těsnění, právě ty 2mm se dostanu na statickou kompresi cca 1/10,5 a tím pádem oddálím detonační hoření při tlaku turba cca 0,5 bar kterýžto tlak je při této kompresi už dost na hraně, při kompresi cca 1/11 bych mohl tlačit max 0,3 a byl bych na přibližně stejné pozici výkonu, ale pravděpodobně bych měl krouták menší, jsou to moje odhady pokud se mýlím zkušenější mě mohou poučit

Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak » 09.01.2007, 01:59

Kovove tesneni se pouziva ke snizeni komprese celkem bezne.
Teda alespon podle toho co sem za tech par let videl.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 09.01.2007, 07:52

Brblak píše:Kovove tesneni se pouziva ke snizeni komprese celkem bezne.
Teda alespon podle toho co sem za tech par let videl.
to je pravda, ale nie je to idealny sposob.

Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho » 09.01.2007, 12:15

raddy píše:
Brblak píše:Kovove tesneni se pouziva ke snizeni komprese celkem bezne.
Teda alespon podle toho co sem za tech par let videl.
to je pravda, ale nie je to idealny sposob.
Ano kovové těsnění bych použil až v případě ž enelze více srovnat blok, s písty nelze nic udělat a je to v podstatě je "dohlazení" kompresního poměru..
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 09.01.2007, 13:47

tu najdete informacie o zmene kompresneho pomeru (statickeho) pri zmene hrubky tesnenia

http://www.tomei-p.co.jp/_2003web-catal ... asket.html

Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho » 09.01.2007, 16:20

ješte jeden dotaz - kdo zná japnská kovová těsnení FET a co mi o nich mužete říci????
Nerad bych si vzal na shop nějakej šmejd..
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů