maličká otázečka

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 27.12.2006, 13:39

raddy píše:
buky300zx píše:Kentoya si roby srandu!!!!!!!
Ked zavaris dif tak sice ma 100% svornost,ale auto sa da pouzit takme iba na priamu jazdu a nie do beznej premavky,pretoze obydve kolesa sa ti budu tocit rovnako a zakruty by si musel vyberat len riadenym smykom. :D

trosku to poopravim, 200sx zo zavarenym diferakom je uplne v pohode v beznej premavke, jediny problem je pri parkovani a podobnych pomalych ostrych zakrutach. inak sa s nim jazdi uplne normalne na suchu a pri troske opatrnosti aj na mokrom povrchu.
Ja som nenapisal ze sa nebude dat,napisal som takmer,ale otazne je koko ti vydrzia gumy.......
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 28.12.2006, 19:42

ja teda nevim, ale jezdil jsem v zime jak s VLSD tak klasikou a rozdil jsem VUBEC nepoznal... pritom jsem toho nazoru, ze prave v zime by se to melo nejvice projevit, prece jen by klasika mela vice "klouzat" nez auto ktere ma vicemene pohanene obe zadni kola....
To byl taky duvod, proc jsem se VLSD celkem s klidnym svedomim vzdal... Pravda je, ze jsem nikdy poradne nedriftoval, ale hodit zadek do zatacky a projet ji lehce driftem mi slo i s klasickym diff, stejne jako VLSD... takze me prijde, ze je to uplne k hovcu :?
Ale berte to jako nazor laika, bude to asi jako kdyz si koupim vino za 300Kc a chutna mi stejne jako to za 80, takze jenom vyhozeny penize, pokud nejsem fajnsmekr
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)

Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rave » 28.12.2006, 21:22

mno co jse jezdili s bawen bez samosvoru v zime pohoda.ale pak se samosvorem to pri polechtani plynu hazelo slusne.jen tak ten mel pikacu svornost.to co umi vlsd normal diff neumi.muj nazor.jen pri paleni gum pri normal diffu se sx mota v kruhu,ale neni schopny se urvat,kdez to s vlsd to de daleko lip.
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 29.12.2006, 04:19

bavo ma lamelaka a ten je milionkrat lepsi než vlsd
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 29.12.2006, 10:04

souhlas s bawem se lítalo dobře bokem....až na to že to dost vážilo
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rave » 29.12.2006, 11:53

mno jo kamos ma e30 2.7 na paleni gum supr,ale drift ne.v tackach dole nic a jen vrch.jelikoz toci 4700 tak na picu.pracovni pasmo cca 800ot/m
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 29.12.2006, 12:04

já měl 2,5 a ta šla pěkně..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 29.12.2006, 12:16

2,5L ide velmi pekne(ja som ju mal,kupeE30).2,7ETA nejde az tak zle,ale ma len cca 125HP(neviem presne) a bola urobena na to aby ten motor vydrzal co njviac Km,preto ETY maju aj po 500K motor ako novy.Ale neni to az taka vada,lebo eta sa da spravit v pohode na cca 200hp a dokaze si potom poradit aj s M3.
To len tak bokom. :)
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rave » 29.12.2006, 12:32

mno 2.5 sem nezkousel.2.0 jo a nic a ta 2.7ma fakt krasnej kroutak.jen ty otacky ma jak chrochtomet.
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rave » 29.12.2006, 12:32

mno 2.5 sem nezkousel.2.0 jo a nic a ta 2.7ma fakt krasnej kroutak.jen ty otacky ma jak chrochtomet.
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 29.12.2006, 22:00

cornhollio píše:bavo ma lamelaka a ten je milionkrat lepsi než vlsd
A nesel by tam ten diff z bava ???

Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rave » 29.12.2006, 22:08

Mno 5kilovy kladivo,flexu,co-cko, soustruznika a mozna jo.No vazne to nevim.ted chcu nato o vejendu mrknout.budu mit dole diff z toho bava tak popremyslim co a jak.
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 29.12.2006, 22:31

ja som mal na E30 odfajcene lameli a stalo to za hovno.Raz sa to chitilo a raz nie.Koli tomu som si skoro rozbil hubu ked som zo zakruty vletel do hodin a tocil som sa asi 200m a potom som skoncil v jarku
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 30.12.2006, 01:40

2,7 e je vydechlina nejvetsi ,

nevim jestly by sel e30 diff do s13 ale urcite bude mit jinou rozteč toho ozubenyho kola a tak
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rave » 30.12.2006, 09:48

tak me je jasny ze diff z bawa nepadne jak zaba na prdel,ale jak rikaj u Toyoty "nic neni nemozneee tojotaa".
a ta 2.7 vydechlina?necu se zastavat moc bmw ale ume je vydechlina tak skoda htp nebo mpi(samozrejmne cervene i.)

to Buky eh co je to "jarku"??? :lol:
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů