výběr Turba
Re: výběr Turba
stačit - nestačit, když není láska (love) nejsou koně, takže to dopadne asi variantou chip na inzerát za dvojku, 28čka od zemiho za pětku a mbc z races za pár euro a bude, protože 50t v tomhle nejsou žádné peníze a když je není ochoten složit, je tenhle topic zbytečný a stačil by pouze odkaz na s2 chip kde je vypsáno vše co je potřeba a víc se za rozumné peníze udělat nedá...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
-
- Member
- Příspěvky: 22
- Registrován: 16.04.2014, 16:35
Re: výběr Turba
dobrá jsem rád že aspon vim takže když budu chtít udělat nejaký rozumný výkon mam prostě počítat z vědší sumou peněz třeba 50tisic příklad
Re: výběr Turba
Nevím co pro tebe je rozumný výkon, ale s2 je prostě poslední relativně levná úprava co se dá realizovat na std motor po go (tím nemyslím rozvody, olej a těsnění pod víko ventilů jak je v čr zvykem), která je schpna dlouhodobě fungovat, cokoliv dál je prostě neúměrně dražší a opakuju 50t pak není nic!
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
-
- Member
- Příspěvky: 22
- Registrován: 16.04.2014, 16:35
Re: výběr Turba
dobrá diky moc
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: výběr Turba
ja len pridam osobne skusenosti. T25 super na bezne jazdenie. pokial je OK vymacknut z neho co sa da a auto je super na okresky a do mesta. T28 uz ma citelne pomalsi nabeh, ale zase podrzi tlak az k seriovemu obmedzovacu, dobre na okresky aj na okruh pre zaciatok. GT2871R nabeh turba uz je na bezne jazdenie relativne nepouzitelny, ak sa vodic nevyziva v podradovani o 2 stupne a drzani motoru pri 4 tisic otackach. ale zase ked uz zabere tak taka ku 8 tisic a ma vykon ze vacsine ludi bude az vela
tie nove GTX turba ponukaju vykon GT s lepsim nabehom (aspon to tak vravi reklama, nemam osobnu skusenost, ja uz som skor rozmyslal o borg warner turbach, sice nepasuju priamo, ale v cene je boost solenoid a recirculacny ventil a vraj maju lepsi nabeh ako GTX).
tie nove GTX turba ponukaju vykon GT s lepsim nabehom (aspon to tak vravi reklama, nemam osobnu skusenost, ja uz som skor rozmyslal o borg warner turbach, sice nepasuju priamo, ale v cene je boost solenoid a recirculacny ventil a vraj maju lepsi nabeh ako GTX).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: výběr Turba
dnes je na vyber dostatocne mnozstvo turboduchadiel, co je dolezite je povedat si na co vlastne motor/auto chces... co sa tyka rychlosti nabehu, netreba zabudat ze mame 1.8l motor a drzat otacky nad 4tis. je zaklad z akymkolvek turbom co da viac ako cca 350-360k... co pomoze v nabehu su twin scroll zvody a vyfukovy housing turba, vacky a spravne naladenie.... ale znova, komu sa nepaci plny tlak pri 4000ot, musi s ca18det ostat na spomenutych max...350-360k..