Repas Garrett 2560

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od pater » 21.11.2011, 19:26

Odvod som pozeral ako prvy ten je ok a ten seriovy restriktor tam je ten som nevyberal . Mam tam seriove trubky voda aj olej .

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od Woyta » 21.11.2011, 19:33

Dva restriktory za sebou delaji problem.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od Grassell » 21.11.2011, 19:37

Na GT28RS jsem použil seriový restriktor a už to jezdí 3 roky i závody a nic. Ale odvod z turba je dost důležitej jak je udělaný, ale samozřejmě je možný že to jde i přez ložiska ale i tak je to nějak moc. Co sundat kompresorovou část?? Nemáš náhodou hadici z odfuku vaček před turbem???

Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od pater » 21.11.2011, 19:45

Hadicu som mal pred turbom , no potom som prepojil do cattank a stale to chcalo . Ja som na nom najazdil 5000km tri zavody a inak same tvrdsie zaobchadzanie . Ale turbo vzdy po jazde vychladene aj 10minut na volnobeh az kym neklesla teplota oleja .

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od kenivruh » 21.11.2011, 19:50

Mas olej aj vo vyfukovej casti? Ak myslis ze ti tlaci cez loziska tak ti bude tlacit aj tam olej.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od pater » 21.11.2011, 19:54

olej je iba v kompresorovej casti turba , vyfukova cast je sucha

dnes som zhodil kompresorovu cast a tlacil som striekackou olej do privodu a poza vrtulku zacal vytekat pri pootacani

inak volu ma malu povedal by som ze rovnaku ako ked bolo nove

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od tomita » 21.11.2011, 20:02

pablo píše:len tak pre informaciu toto turbo ma v sebe zabudovany restrikor :D takze by sem hladal chybu inde a podla mna mas chybu nekde inde jak v turbu.prejdi si zapojenie odvetravania hlavy najlepsie ked si spravis oil casch tank a uvidis.
Zadne turbo nema v serii restriktor. Nevim odkud se vzala tahle fama.
Dokonce i turba s klznym loziskem potrebujou restriktor, akorat vetsiho prumeru.. Taky ho mam na t3/t4 co ted mam na RB25.
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od pablo » 21.11.2011, 20:15

tomita píše:
pablo píše:len tak pre informaciu toto turbo ma v sebe zabudovany restrikor :D takze by sem hladal chybu inde a podla mna mas chybu nekde inde jak v turbu.prejdi si zapojenie odvetravania hlavy najlepsie ked si spravis oil casch tank a uvidis.
Zadne turbo nema v serii restriktor. Nevim odkud se vzala tahle fama.
Dokonce i turba s klznym loziskem potrebujou restriktor, akorat vetsiho prumeru.. Taky ho mam na t3/t4 co ted mam na RB25.
no ono to neni fama mam tu gt2871 a ten restriktor tam kamo je 0,8 vrtak tam pasuje jak rit na serbel.
a dragone srko ma na bloku holendrovej sroub ktery by mnel mit 1mm otvor a to staci aby to bylo dost na to aby to slouzilo jak restriktor

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od Grassell » 21.11.2011, 20:48

No pokud to protlaci i strikackou tak je to asi jasný.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od Kentoya » 21.11.2011, 22:29

tak to bude bud prasklá těsnící gumička, kterou štít pod vrtulkou brání výstupu oleje, a nebo prasklé kovové těsnění mezi štítem a hřídelkou

jelikož jsem ale kuličkové turbo nerozebíral, nenapíšu postup, ale myslím si že to půjde, hlavně si označ polohu obou vrtulek proti sobě a ta matička na osmičku klíč bude mít levý závit

Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od pater » 22.11.2011, 10:17

Vcera som ho otvoril a gumicka ok tesniaci kruzok ok vsetko ako nove - takze to musi byt v tom restrictore .

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od jetoboy » 22.11.2011, 14:08

Já mám 2560 a restriktor mám...Teda myslim si,že to je restriktor. :D
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od DragonART » 24.11.2011, 00:29

pablo píše:dragone srko ma na bloku holendrovej sroub ktery by mnel mit 1mm otvor a to staci aby to bylo dost na to aby to slouzilo jak restriktor
Pravda na něj jsem zapoměl.. ještě jsem ho tam vracel když sem tam dával panceřový hadice :lol:
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od vmille » 24.11.2011, 08:49

CA se seriovym restriktorem 1,3mm a GT2560 najeto 30.000km bez problemu.

Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od pater » 24.11.2011, 11:22

jazdene aj v poriadnom zatazeni ?

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 hostů