Kupit alebo nekupit?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
hajecek88
user
Příspěvky: 101
Registrován: 19.05.2011, 14:54
Kontaktovat uživatele:

Kupit alebo nekupit?

Příspěvek od hajecek88 » 27.05.2011, 14:29

Ludia prosim vas poradte mi ... ponuka sa mi kupa 200SX ale je tam zadrhel ... cena je 20tisic českych ... to by bolo v poriadku ale je tam nejak poskodene turbo (ide ale vydava hrozne zvuky a neteha tak jak by malo) neviem ci sa to moze odrazit aj na spotrebe lebo tu sme spravili okolo 13 litrov po dialnici pri rychlosti asi 120-130 ... plynovy pedal nejde zoslapnut az na podlahu ... vsetko ostatne je original a okrem karoserie je vsetko v poriadku ... karoseria ma par skrkancov na laku ale inak hrdzava nevyzera ... co poviete oplatilo by sa to ... je to znamy mojho otca ale inak to auto nepredava .. hladal som ho aj tu na fore ale nenasiel poradte prosim :)
Ja chcem 200SX ... nic ine ...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupit alebo nekupit?

Příspěvek od blázen » 27.05.2011, 14:55

Komprese motoru?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
hajecek88
user
Příspěvky: 101
Registrován: 19.05.2011, 14:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupit alebo nekupit?

Příspěvek od hajecek88 » 27.05.2011, 15:04

coze ? :D nevyznam sa ja v tom :D
Ja chcem 200SX ... nic ine ...

Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: Kupit alebo nekupit?

Příspěvek od Al3x » 27.05.2011, 15:19

pokud ta kastle není moc rezavá a tak nějak to jede tak je to dobrá cena, motor i turbo stejně budeš muset jednou udělat

Uživatelský avatar
hajecek88
user
Příspěvky: 101
Registrován: 19.05.2011, 14:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupit alebo nekupit?

Příspěvek od hajecek88 » 27.05.2011, 15:44

kolko by mohla stat cela GO motoru a plus to turbo asi ? ...vojdem sa do 1200€?
Ja chcem 200SX ... nic ine ...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupit alebo nekupit?

Příspěvek od blázen » 27.05.2011, 15:55

nevojdeš :) pokud to bude komplet
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
hajecek88
user
Příspěvky: 101
Registrován: 19.05.2011, 14:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupit alebo nekupit?

Příspěvek od hajecek88 » 27.05.2011, 16:08

sakra ... tak to asi zatial necham tak :(
Ja chcem 200SX ... nic ine ...

Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Kupit alebo nekupit?

Příspěvek od 200sxfabi » 27.05.2011, 16:20

A tak kvůli turbu nemusiš hned dělat generálku....muze to byt motor na odpis na jehož zprovoznení a všechno bys potřeboval balík, ale taky to může být motor v lepším stavu jak většina tady a bude stačit jen sehnat jiny turbo, který se jetý tady na foru pohybuje okolo 7-9 tisic kč, nebo doknce by třeba stačil repas turba. Směrodatné jsou pro tebe komprese motoru podle kterých lze asi nejlépe odvodit stav motoru. Já třeba když sem kupoval svoje dvoukilo tak sem o tom aute vedel jen že je to 1.8 turbo. Kdyby na mě tenkrát někdo vytáhl naký komprese tak ani nebudu vedět o co jde....takže jestli třeba pán co prodává auto je ochotný tak od něho zjistit jestli meřil komprese nekdy a jestli ne tak jestli by změřit nemohl, nebo domluvit nekoho ochotného odsud kdo by je dojel z merit a auto projít podrobněji....víc asi neporadim :)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupit alebo nekupit?

Příspěvek od blázen » 27.05.2011, 17:36

Změř komprese motoru popř i tlak oleje.. Turbo je to nejmenší.. Porovnej hodnoty dle manuálu a pak uvidíš jaký ten motor je. Popř je vepiš sem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupit alebo nekupit?

Příspěvek od Tosho » 27.05.2011, 18:22

Ked je kasna dobra to za 20 vezmi. Motor si nechaj urobit alebo kup ten od nisma za 12.
A 13 litrov pri 120-130 je celkom dost. Ovsem ked si nesiel na trojke
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
MrDeesh
user
Příspěvky: 294
Registrován: 09.11.2008, 21:29
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupit alebo nekupit?

Příspěvek od MrDeesh » 27.05.2011, 20:28

Kastli bych doporučoval prohlídnout i ze spoda - pokud by to bylo možný. Ale za 20k si myslím, že to je dobrej kup.
Nissan 200SX S13 http://www.200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=151&t=14325
Ford Escort MK4
A6 C4

Uživatelský avatar
hajecek88
user
Příspěvky: 101
Registrován: 19.05.2011, 14:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupit alebo nekupit?

Příspěvek od hajecek88 » 28.05.2011, 08:34

auto bolo na zdvihaku ked sme dosli takze sme skontrolovali aj spodok vsetko ... bolo tam pred dvomi dnami menene cele vyfukove potrubie aj s koncovkou lebo to predtym bolo cele derave kedze auto je o neco znizene a majitel lietal cez retardery asi v 100 :D ... inak nic viacej sme si nevsimli a za tie kompresie toho motoru mu dneska zavolam zatial diki :) ... a co som zabudol povedat je ze ten vyfuk bol meneny (nedavno) a su tam nove tlmice aj s pruzinami - auto je o neco nizsie ale bolo tu uz davnejsie :) ... takysto boli menene predne brzdy aj ked vyzeraju hrozne no ale su nove (mozno by stacilo ich nastriekat ) :D .... ale tak zatila diki :)
Ja chcem 200SX ... nic ine ...

Uživatelský avatar
hajecek88
user
Příspěvky: 101
Registrován: 19.05.2011, 14:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupit alebo nekupit?

Příspěvek od hajecek88 » 28.05.2011, 08:58

prave som s nim dovolal .. :) ... hoovril ze kompresie motoru meral hned po vymene vyfuku :) ... takze ukazovalo mu to 1,15 povedal ze s tou hodnotou nebol moc spokojny tak do valcov supol trochu oleja ale nic sa nestalo ... takze toto uz ovladam aj ja :D ... mal by byt problem nekde v netesnostiach :) ci mylim sa ? a mysilm si ze to je asi trosku narocnejsia oprava, ale aj tak by som sa do toho pustil :) a este keby som chcel to seriove turbo vymenit za nejake vykonejsie ,potreboval by som aj nejake dalsie upravy k tomu autu ? diki:)
Ja chcem 200SX ... nic ine ...

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupit alebo nekupit?

Příspěvek od Tosho » 28.05.2011, 09:13

na 1,15 by to nenastartoval a 11,5 to tiez mat nebude ked si vravel ze motor nieje celkom ok. Tak by som to typol na zle meranie. Tu na fore je pekny navod ako zmerat kompresie.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupit alebo nekupit?

Příspěvek od Tosho » 28.05.2011, 09:19

A ked chces lepsie turbo tak by som na to najprv pripravil motor - aby mal zdrave kompresie co sa sice lahko povie ale za tymi dvoma slovami moze stat cela G.O.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 hostů