Turbo na kasi

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Belmondo1
user
Příspěvky: 223
Registrován: 16.03.2005, 09:46
Kontaktovat uživatele:

Turbo na kasi

Příspěvek od Belmondo1 » 03.03.2006, 07:42

Cus bus tak jsem se konecne po pul roce (od naseho mini srazu v Kameni) dostal k oprave nissanka a diagnoza je desiva. Nevydrzelo turbo T3 (koupene na turbocalculator.com) najeto asi 300km je kompletne na kasi. Podle toho jak je zraseny to vypada na spatnej tlak oleje - moc velkej. Driv jsem si myslel ze T3 je trosku odolnejsi nez T25 ale hyn sa ukazalo ze tomu tak neni. Takze rada pro vsechny pozor pri vyberu privodni a odvodni hadicky oleje kurevsky na tom zalezi!!! Jestli mate nekdo odzkouseny prumery na tomto turbu a jestli mate nekdo nejaky novy T3 na prodej tak se prosim ozvete.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.03.2006, 09:10

Moze to mal len dva dovody:
turbo bolo zle zrepasovane (turbocalculator predaval zrepasovane, nie nove turba)
nico si zle urobil ty, pravdepodobne sa turbo nemazalo.

T3 je rovnako odolne ako kazde turbo. Ak sa nemaze tak je odolne tak 10min maximalne.

Odvod oleja je samospadom, tam staci pouzit seriovu prepadovu trubku.
Privod oleja je regulovany restriktorom v bloku.

Prilis velky tlak oleja moze byt len z dvoch pricin:
chyba restriktor v bloku
je blokovany odvod oleja s turba

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 03.03.2006, 09:16

nemáš celkově větší tlak oleje? když je na olejové pumpě přicpany ten přepouštěcí ventil nebo jak se to jmenuje,pak je tlak oleje větší a může to způsobit problemy... jen úvaha
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 03.03.2006, 11:52

já bych viděl problém v přívodní hadičce turba - jestli byla širší než seriová, tak to asi po startu hůř mazalo - stejnej problém měl hynek a taky turbo dopadlo uolně stejně :-(

Belmondo1
user
Příspěvky: 223
Registrován: 16.03.2005, 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Belmondo1 » 03.03.2006, 11:54

No kdyz je privodni hadicka prilis uzka tak se tlak oleje zvedne zrovna tak jak kdyz je uzka hadicka na odvod takze je zapotrebi mit privodni tak akorat asi nejlepe o malinko vic nez je vstupni otvor na turbu a vystupni urcite o dost vetsi nez vystupni prumer na turbu aspon tak mi bylo receno :O)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.03.2006, 12:50

pani, zabudate ze v bloku motora je restriktor ktory ma priemer tusim 2-3mm, takze hadicka samotna asi tazko zvysi tlak, to by musela byt hodne tenka:) V pripade ak by bola hadicka prilis hruba a hlavne dlha, tak samozrejme moze trvat nez sa naplni olejom po starte....

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 03.03.2006, 15:18

raddy píše:pani, zabudate ze v bloku motora je restriktor ktory ma priemer tusim 2-3mm, takze hadicka samotna asi tazko zvysi tlak, to by musela byt hodne tenka:) V pripade ak by bola hadicka prilis hruba a hlavne dlha, tak samozrejme moze trvat nez sa naplni olejom po starte....
no tak jsem to myslel a to byl také hynkův problém

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.03.2006, 15:24

no ja mam privod oleja medenou trubkou a olej z nej vali hned po starte....ale zase ma dlzku mozno tak 20 cisel....

Belmondo1
user
Příspěvky: 223
Registrován: 16.03.2005, 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Belmondo1 » 03.03.2006, 18:21

No v tom pripade za vsechno mohla jen odvodni hadicka, pac privodni jsem mel urcite tlustsi nez 3 mm. Ale tu jsem mel docela tlustou leda ze by se vlivem tepla nejak zkroutila a skripla jinac nevim :O( Je pravda ze jsem asi podcenil material byla pouze gumova

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 03.03.2006, 21:37

Já mám opletenej teflon.To je docela hazard dát obyč. gumu když to jde těsně okolo výfuku.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 04.03.2006, 09:35

Na anglickom fore sa objavily najmene j dva pripady poziaru sposobene pouzitim opletenej privodnej hadice do turba, kde pod opletenim prasklo gumenne vnutro a olej nastriekal na zvody. Je dost mozne ze prasknutie sposobilo teplo od zvodov.
Jednalo sa o klasicke tlakove olejove hadice opletene kovovym opletenim.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 04.03.2006, 10:43

takže je lepší použít trubku? :roll:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Řehy
user
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004, 21:27
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Řehy » 04.03.2006, 12:34

jj, asi nejlepsi je medena se kterou se celkem dobre pracuje. Muzes klidne pouzit to sroubeni z origo trubky, nasadis ho na medenou a dulckem rozklepes konce do kuzele a je to :) Dost pomuze, kdyź si ty konve nahrejes do cervena, pak se s tim dela v poho

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 04.03.2006, 12:51

a mi se ta moje hadička tak libi :( :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 04.03.2006, 21:13

raddy píše:Na anglickom fore sa objavily najmene j dva pripady poziaru sposobene pouzitim opletenej privodnej hadice do turba, kde pod opletenim prasklo gumenne vnutro a olej nastriekal na zvody. Je dost mozne ze prasknutie sposobilo teplo od zvodov.
Jednalo sa o klasicke tlakove olejove hadice opletene kovovym opletenim.
Rady tys to nedočet.Já mám teflon.To nemá s klasickou tlakovou gumovou hadicí VŮBEC NIC společného.Taky mě ten kousek hadičky stál skoro šest stovek.Ale nelituju.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 hostů