E-manage SAFC (NEO) atd

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
váša
user
Příspěvky: 43
Registrován: 12.11.2006, 14:45
Bydliště: Severní Morava

E-manage SAFC (NEO) atd

Příspěvek od váša » 10.11.2007, 17:24

Chci se zeptat zdali máte s tímto někdo zkušenosti a jak to přesně funguje. Díky
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 10.11.2007, 18:02

SAFC vs. E-MANAGE
Jedna se prakticky o to samy ale s emanage si hrajes pres notas a mas par funkci navic, safc je oskubany emanage :D

Funguje to tak ze upravujes signal od AFM od ridici jednotky a ta podle signalu upravuje smes, ma to par vystupu a vstupu(moznost logu), muze si k tomu dokoupit cidla treba boost nebo s tim ovladat treba predzapal, ci prodluzovat delku vstriku paliva. Manipulovat s progaramem muzes pomoci notebooku(e-manage). K tomu aby si to nastavil potrebujes prinejmensim log AFR a pokud bude i EGT tak tim lip. Jedna se o pigiback a je to tudis levnejsi moznost jak si udelat porgram na miru(neplnohodnotnej pomoci"ochcavani"jednotky takze to ma hranice). Navic je to celekm jednoduchy, priznejme si kdo z nas tu umi naladit plnohodnotnou ecu. Navic emanage dela i verzi ultimate ktera je schopna naladit auto automaticky podle logu, ale cena je moc,za ty prachy bych radsi koupil poradnou jednotku. Jsou i spolecnosti ktere ti udelaji ecu podle setupu a ty to jen pripojis misto ty stary a jedes.

váša
user
Příspěvky: 43
Registrován: 12.11.2006, 14:45
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od váša » 10.11.2007, 18:18

Vita.s13 píše:SAFC vs. E-MANAGE
Jedna se prakticky o to samy ale s emanage si hrajes pres notas a mas par funkci navic, safc je oskubany emanage :D

Funguje to tak ze upravujes signal od AFM od ridici jednotky a ta podle signalu upravuje smes, ma to par vystupu a vstupu(moznost logu), muze si k tomu dokoupit cidla treba boost nebo s tim ovladat treba predzapal, ci prodluzovat delku vstriku paliva. Manipulovat s progaramem muzes pomoci notebooku(e-manage). K tomu aby si to nastavil potrebujes prinejmensim log AFR a pokud bude i EGT tak tim lip. Jedna se o pigiback a je to tudis levnejsi moznost jak si udelat porgram na miru(neplnohodnotnej pomoci"ochcavani"jednotky takze to ma hranice). Navic je to celekm jednoduchy, priznejme si kdo z nas tu umi naladit plnohodnotnou ecu. Navic emanage dela i verzi ultimate ktera je schopna naladit auto automaticky podle logu, ale cena je moc,za ty prachy bych radsi koupil poradnou jednotku. Jsou i spolecnosti ktere ti udelaji ecu podle setupu a ty to jen pripojis misto ty stary a jedes.
Takže nedoporučuješ nákup??? Udělání ECU asi nebude zrovna levný špás... Víš o nějaké firmě???
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 10.11.2007, 18:32

na almeru ti ecu asi nikdo neupravi
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

váša
user
Příspěvky: 43
Registrován: 12.11.2006, 14:45
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od váša » 10.11.2007, 18:43

jagy píše:na almeru ti ecu asi nikdo neupravi
No to asi ne... Zkusíš tedy sehnat přímo emanage???
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 10.11.2007, 19:11

jo, to by nemel byt snad problem, jestli si to zaplatis. :-D
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

váša
user
Příspěvky: 43
Registrován: 12.11.2006, 14:45
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od váša » 10.11.2007, 19:13

jagy píše:jo, to by nemel byt snad problem, jestli si to zaplatis. :-D
Jen aby mi to pak k něčemu bylo :lol:
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 10.11.2007, 19:24

Mikycovi to funguje dobre, co vim. :)
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

váša
user
Příspěvky: 43
Registrován: 12.11.2006, 14:45
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od váša » 10.11.2007, 19:50

jagy píše:Mikycovi to funguje dobre, co vim. :)
Jemu ano, ale jsem zvědavej kdo to zapojí a dá do chodu... Ale myslím, že pár lidí se najde :-D
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 10.11.2007, 19:55

myslim, ze navodu na netu bude dost.. je to docela rozsirene.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.11.2007, 20:52

Aj SAFC aj emanage su v pohode. Mozno nedostanes z SAFC maximum vykonu ako zo standalone EMS, ale vacsnou uplne vystaci. Vzdy ide len o to kolko ma clovek ochotu do toho vrazit a ake ma poziadavky. SAFC kupis za $350, Emanage Ultimate za $600 a standalone najmenej $1000 (napr.AEM za $1600).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

váša
user
Příspěvky: 43
Registrován: 12.11.2006, 14:45
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od váša » 11.11.2007, 12:05

jagy píše:myslim, ze navodu na netu bude dost.. je to docela rozsirene.
No já zrovna toho moc nenašel.... :(
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 11.11.2007, 13:07

váša píše:
jagy píše:myslim, ze navodu na netu bude dost.. je to docela rozsirene.
No já zrovna toho moc nenašel.... :(
Ako zapojit SAFC alebo emanage je navod priamo s vyrobkom (taktiez navod ako ho nastavovat, ale nehladaj navod na kolko nastavit jednotlive parametre to uz musis sam).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho » 12.11.2007, 15:19

také si mylsím že SAFC ( nebo Neo ) bude stačit.. emanage sice umožní jít mnohem víc do hloubky, otázka je zda to využiješ..
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 93 hostů